Candyman66
Legacy Member
Allo,
Ik heb net een brief geschreven waarin ik vriendelijk heb gevraagd om mijn abonnement bij Mobistar op te zeggen. Ze zeiden dat ik deze brief aangetekend moet opsturen. Nu zou ik willen of ik daar meer voor moet betalen dan een gewone brief ?
Iemand die daar iets van weet? Ik heb al gezocht op de website van de Post maar daar kon ik nix op terug vinden.
Greetz
Ik heb net een brief geschreven waarin ik vriendelijk heb gevraagd om mijn abonnement bij Mobistar op te zeggen. Ze zeiden dat ik deze brief aangetekend moet opsturen. Nu zou ik willen of ik daar meer voor moet betalen dan een gewone brief ?
Iemand die daar iets van weet? Ik heb al gezocht op de website van de Post maar daar kon ik nix op terug vinden.
Greetz
