Archief - X800GTO² 256 Mo PCI Express

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormsman

Legacy Member
Als je je andere videokaart kan verkopen voor een schappelijke prijs EN je bent niet vies van unlocken en overlocken, dan zou het de moeite kunne zijn.

the_dr@gon

Legacy Member
stormsman zei:
Als je je andere videokaart kan verkopen voor een schappelijke prijs EN je bent niet vies van unlocken en overlocken, dan zou het de moeite kunne zijn.

ik zie dat wel zitten maar kheb er geen ervaring in

Davion

Legacy Member
Ik zou eerder een 6800GT/GS aankopen, daar is geen geprul aan.

Mich

Legacy Member
xfx is een onderdeel van pine en maakt zeer degelijke graka's ;).

neomitochondria

Legacy Member
dat is net de kaart die ik zou willen kopen, deze kaart is een echt superkaart van kwaliteit prijs!!!

een standaard overklokte 6800 GS voor een zacht prijsje, deze kaart ligt tussen de 6800 GT en 7800 GT en is dus zeer goed!

the_dr@gon

Legacy Member
thx
ik denk dat ik die XFX 6800GS zal aanschaffen

thx

f00raap

Legacy Member
neomitochondria zei:
dat is net de kaart die ik zou willen kopen, deze kaart is een echt superkaart van kwaliteit prijs!!!

een standaard overklokte 6800 GS voor een zacht prijsje, deze kaart ligt tussen de 6800 GT en 7800 GT en is dus zeer goed!

idd 200euro is geen geld voor zoon kaart!
1.Is hij nu beter dan de 6800 GT, kan iemand anders dit ook nog bevestigen?
2.Bij forcom verkopen ze deze kaart
Asus Nvidia EN6800TD 256mb DVI € 252.16
is de 6800Gs beter?
3.Waarom kost dezelfde kaart bij forcom € 258.99 ?
Gainward Geforce 6800GS 256Mb Tv/DVI
Of is dit omdat het een ander merk is??

Alvast bedankt!

Mich

Legacy Member
6800TD= 6800non ultra
6800NU < 6800GS = +-6800GT. De 6800gs heeft minder pixel pipelines (12 tov 16), maar is standaard al sneller geklokt dan een 6800gt + beschikt over een nv41 core (110nm tov 130 bij de 6800GT). 200&#8364; voor een dergelijke kaart is idd een prijsje, niet twijfelen en gewoon kopen.

xyus89

Legacy Member
idd.
kopen bij alternate.
maar als er iets mis gaat hangt ge, alternate verleent erg slehcte service (persoonlijke ervaringen)

xyus

the_dr@gon

Legacy Member
xyus89 zei:
idd.
kopen bij alternate.
maar als er iets mis gaat hangt ge, alternate verleent erg slehcte service (persoonlijke ervaringen)

xyus

mm is het dan wel verstandig dat ik die kaart daar bestel ?

neomitochondria

Legacy Member
je vind de review van de xfx kaart op www.guru3d.com

en het kickt de 6800 GT's ass:)

enkele kleine minpuntjes eraan zijn misschien dat het een zeer grote kaart is en de koeler luidruchtig kan zijn.

Metalhead

Legacy Member
Een andere optie is de X850XT.
Zijn momenteel aardig laag geprijsd, en iedereen weet wel hoe ze presteren.
Bij HPM-Computer in Duitsland is ie te krijgen voor 219€.
Ze leveren ook naar België (12€ verzendkosten), en hun service is zeer goed.

http://www.hpm-computer.de/hardware...eonx800x850/powercolorgamefxradeonx850xt.html

De XFX6800GS Extreme XXX kost bij hun 202€, is momenteel echter nog niet leverbaar.

http://www.hpm-computer.de/hardware...vidiageforce66006800/xfx6800gsextremexxx.html

Davion

Legacy Member
Ik zou de 6800GS pakken, en die even rap als de 6800GT, niet rapper, ook niet trager.

the_dr@gon

Legacy Member
ik ga de 6800GS nemen maar waar kan ik hem het best bestellen ?
xyus89 zegt dat het slechte service is bij alternate.nl

Davion

Legacy Member
Ach, hij heeft prolly pech gehad, genoeg mensen stoefen van die winkel, ik zou ze daar zeker kopen :)

the_dr@gon

Legacy Member
okey

kzal hem direct bestellen sie :D

alvast bedankt Davion en de rest ook natuurlijk :niceone:

voor mij mag de topic gesloten worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan