Archief - X-Fi soundcard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dawN_-

Legacy Member
ok.
ik ga normaal een geluidskaart kopen.
ik dacht aan de X-Fi ExtremeMusic.
zijn er nog altyd problemen met nForce4 chipsets en biossen?
zijn de audigy 4 of Audigy 2 ZS beter alternatieven?

headset = Sennheiser PC150
Headphone = Sony DJ headset
sound = Creative I-Trigue L3450

Davion

Legacy Member
Aangezien gij veel met audio bezig zijt, zou ik zeker een X-Fi aanraden.

btw: moved naar Aankoopadvies ;p

dawN_-

Legacy Member
Davion zei:
Aangezien gij veel met audio bezig zijt, zou ik zeker een X-Fi aanraden.

btw: moved naar Aankoopadvies ;p

sry Davion ... wist niet waar ik em juist moest zette ;) ;)
ik ben toch redelijk wa me muziek bezig.:)
ik luister veel naar muziek en dergelijke.;)
ik wil ook wel zalige sound in games want deze realtek brol is totaal niet degelijk :niceone: :)
en de problemen met nForce4 ... zijn die al van de baan ? :)

Speciall

Legacy Member
dawN_- zei:
ok.
ik ga normaal een geluidskaart kopen.
ik dacht aan de X-Fi ExtremeMusic.
zijn er nog altyd problemen met nForce4 chipsets en biossen?
zijn de audigy 4 of Audigy 2 ZS beter alternatieven?

headset = Sennheiser PC150
Headphone = Sony DJ headset
sound = Creative I-Trigue L3450

vraagje, welke problemen waren er met Nforce 4 & X-FI?

Cranox

Legacy Member
Ik heb ook een xfi en nf4 en heb geen crashes of reboots , dit zowel onder win2000 als xp sp2.
Ik gebruik wel de updated drivers van de creative site.

dawN_-

Legacy Member
Allabs zei:
In combinatie met die boxen zou ik je eerder een Audigy 2 ZS aanraden, je gaat het verschil toch niet horen (de Audigy 2 ZS is eveneens een zeer goed geluidskaartje).

ik speel 95% van de tijd, games met Headset of Headphone.
is em de moeite waard Cranox? :)

Cranox

Legacy Member
Het verschil tussen een ob en xfi ga je ongeloofelijk horen , ik kwam van een Live 5.1 en hoor toch wat verschil doch als je van een audigy naar xfi zou gaan dan hoor je der eerlijk niet veel verschil op.

cC^Liteon

Legacy Member
dawN_- zei:
spontane reboots en crashes

aaaah tis daarvan dat mijn pc altijd crasht als ik bezig ben :) nu heb ik toch tenminste een mogelijke oorzaak gevonden :)

Jonathan

Legacy Member
Zijn er nog alternatieven zoals de x-fi fatal1ty met onboard geheugen die goedkoper zijn ? :x

dawN_-

Legacy Member
Poenanie zei:
Zijn er nog alternatieven zoals de x-fi fatal1ty met onboard geheugen die goedkoper zijn ? :x
X-Fi ExtremeMusic :niceone:
kwaliteitsverschil zit er toch ni tussen.
ik go voor de X-Fi maar eerst nog een grote investering in men sport.
k'doe tennis en moet 3 rackets kopen dus da zal eerst moete :sad:
maar kom binnen maandje steekt die X-Fi hierin ;)

enige andere comments zijn altyd welkom door andere X-Fi gebruikers ;)

Jonathan

Legacy Member
dawN_- zei:
X-Fi ExtremeMusic :niceone:
kwaliteitsverschil zit er toch ni tussen.
ik go voor de X-Fi maar eerst nog een grote investering in men sport.
k'doe tennis en moet 3 rackets kopen dus da zal eerst moete :sad:
maar kom binnen maandje steekt die X-Fi hierin ;)

enige andere comments zijn altyd welkom door andere X-Fi gebruikers ;)

De extrememusic heeft geen onboard geheugen ;s ?

BraveHeart

Legacy Member
Cranox zei:
Het verschil tussen een ob en xfi ga je ongeloofelijk horen.

Cranox is ne specialist op dat vlak.
De pc hardware die vrouwvriendelijk is, daar gaan een pak mensen hier ferm content mee ziijn met uw experimenten :evil:
:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan