Archief - Wil me een Alienware kopen is dit een goede setting ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nightmarex13

Legacy Member
Hallo iedereen xp

ik ben van plan een Game desktop te kopen maar weet eigenlijk niks van setup of settings .
heb hier een Alienware Aurora gevonden voor 1.099 euro en dit is eigenlijk zijn setup .
Kan ik hiermee bfbc 2 , 3 spelen als het uitkomt natuurlijk xp
en kan ik ook MW2 en MW3 erop spelen met high setting
en ook World of Warcraft op high enz...
of zou ik toch een Alienware M14x kopen zo ja ,
kunnen jullie me een goede setup voor de bovenste games geven :$
zou het heel erg appricieren :$

dit is de setup van de Alienware Aurora :
PROCESSOR 2.8GHz Intel® Core™ i5-2300 (6MB Cache) Quad Core Processor with overclocked Turbo Boost to 3.3GHz

BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits,

GRAFISCHE KAART Single 1GB NVIDIA® GeForce® GTX 460

GEHEUGEN 3072MB (3x1GB) 1333MHz DDR3 Memory

HARDE SCHIJF 500GB - SATA-II, 7,200rpm, 16MB Cache

OPTISCH(E) STATION(S) 24x dvd+/-rw-station

SOUND SOFTWARE Integrated HDA 7.1 Dolby Digital Audio

DRAADLOZE CONNECTIVITEIT 802.11n WiFi and Bluetooth 2.1 EDR USB Combo Adapter -

Twisted_sf

Legacy Member
Voor dat geld hebt ge denk ik iets veel beters als ge zelf eentje bouwt!
check andere topics eens, komt allemaal een beetje op hetzelfde uit ;)

nightmarex13

Legacy Member
Twisted_sf zei:
Voor dat geld hebt ge denk ik iets veel beters als ge zelf eentje bouwt!
check andere topics eens, komt allemaal een beetje op hetzelfde uit ;)

wat zou ik er aan veranderen voor juist die bovenste spelletjes te spelen als ik vragen mag ? :$

mdgf

Legacy Member
Intel Core I5 2500K / 3.3 GHz @ Azerty
De i5 2500k is een unlockte cpu, die kun je overklokken (de cpu sneller laten draaien dan hij standaard doet), de 2500 niet.

Koop in elk geval geen alienware, dan betaal je voor het merk, niet voor de prestaties, voor 800€ heb je een (veel) betere pc die dan ook nog eens uitbreidbaar is naar de toekomst toe.

Je kiest de onderdelen (of laat ons dat doen: begin met je budget eens te zeggen) en smijt ze in de mand bij een online hardware shop (azerty.nl, jaha.be, alternate,...), als je wilt kun je hem ook laten in elkaar steken (+ installatie windows ed als je dat wilt) door de shop voor een meerprijs, maar dat kun je ook zelf doen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Duur voor wat het is ... een verouderde graka, maar 3 GB ram, geen ssd, etc

Doe jezelf een lol en laat je bij aankoopadvies een betere setup samenstellen.

nightmarex13

Legacy Member
Predator G3
G3610 - Trooper II

Is dit dan een beter Desktop ?

wil gewoon een desktop die bovenste spelletjes kunnen runnen

mdgf zei:
Intel Core I5 2500K / 3.3 GHz @ Azerty
De i5 2500k is een unlockte cpu, die kun je overklokken (de cpu sneller laten draaien dan hij standaard doet), de 2500 niet.

Koop in elk geval geen alienware, dan betaal je voor het merk, niet voor de prestaties, voor 800€ heb je een (veel) betere pc die dan ook nog eens uitbreidbaar is naar de toekomst toe.

Je kiest de onderdelen (of laat ons dat doen: begin met je budget eens te zeggen) en smijt ze in de mand bij een online hardware shop (azerty.nl, jaha.be, alternate,...), als je wilt kun je hem ook laten in elkaar steken (+ installatie windows ed als je dat wilt) door de shop voor een meerprijs, maar dat kun je ook zelf doen.

Predator G3
G3610 - Trooper II -
beter desktop of niet want ik wil mijn pc niet samenstellen lijkt me veel te veel tijd en daar gaan mijn ouders ook niet mee akkoord gaa :/

R3L4X

Legacy Member
Wel, koop geen Alienware, daar betaal je makkelijk 2x zoveel voor dezelfde hardware terwijl de kasten dan nog eens spuuglelijk zijn (imo).

Stel er eentje samen op een webshop maar zeg eerst even wat je algemene eisen zijn en wat je budget is.

Het samenstellen neemt geen tijd in beslag dat gebeurt dan wel door de winkel zelf..

zwiep858

Legacy Member
nightmarex13 zei:
Predator G3
G3610 - Trooper II

Is dit dan een beter Desktop ?

wil gewoon een desktop die bovenste spelletjes kunnen runnen

Uw link werkt niet maar heb de Predator G3 G3610 eens opgezocht, hier zal je wel battlefield 3 enzo kunnen spelen, maar het is nog te duur voor wat het is. Laat je hier op het forum een zelf-bouw pc samenstellen, ik heb toen ook naar die goede raad geluisterd hier en heb geen 'Merk' pc gekocht.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Bovendien de meeste pc zaken zetten het systeem voor je in elkaar als je er om vraagt dus ik zie geen voordeel in een veel te dure pc te kopen. Zoek gewoon een goedkope pc zaak bij U in de buurt de meesten hebben ook een fysieke winkel waar je met problemen terecht kunt.

nightmarex13

Legacy Member
zwiep858 zei:
Uw link werkt niet maar heb de Predator G3 G3610 eens opgezocht, hier zal je wel battlefield 3 enzo kunnen spelen, maar het is nog te duur voor wat het is. Laat je hier op het forum een zelf-bouw pc samenstellen, ik heb toen ook naar die goede raad geluisterd hier en heb geen 'Merk' pc gekocht.


oké ,
bedankt voor zo rap te antwoorden zal een zaak zoeken en daar verder informeren en vragen of ze 1 in elkaar kunnen steken

Sakke1994 zei:
Wel, koop geen Alienware, daar betaal je makkelijk 2x zoveel voor dezelfde hardware terwijl de kasten dan nog eens spuuglelijk zijn (imo).

Stel er eentje samen op een webshop maar zeg eerst even wat je algemene eisen zijn en wat je budget is.

Het samenstellen neemt geen tijd in beslag dat gebeurt dan wel door de winkel zelf..

mijn budget is ongeveer 1.150€ - 1.250€

ik wil gewoon battlefield 2 en als battlefield 3 uitkomt kunnen spelen + call of duty mw2 en MW3 en ook nog eens World of warcraft op redelijk hoge settings

R3L4X

Legacy Member
nightmarex13 zei:
mijn budget is ongeveer 1.150€ - 1.250€

ik wil gewoon battlefield 2 en als battlefield 3 uitkomt kunnen spelen + call of duty mw2 en MW3 en ook nog eens World of warcraft op redelijk hoge settings

i5-2500 - €192.90
AMD 6950 Dirt 3 editie - €244.90
ASRock P67 Extreme4 (B3) - €147.90
2 x G.Skill 4 GB DDR3-1333 - €41.98
Samsung HD103SJ - €49.99
Antec High Current Gamer HCG-520 - €67.90
Cooler Master CM690II Lite - €69.90
+ Ineen laten steken - €30
= €845.47

En dan heb je nog geld over voor een scherm en invoerapparaten ed.

nightmarex13

Legacy Member
Sakke1994 zei:
i5-2500 - €192.90
AMD 6950 Dirt 3 editie - €244.90
ASRock P55 Extreme 4 - €142.90
2 x G.Skill 4 GB DDR3-1333 - €41.98
Samsung HD103SJ - €49.99
Antec High Current Gamer HCG-520 - €67.90
Cooler Master CM690II Lite - €69.90
+ Ineen laten steken - €30
= €840.47

En dan heb je nog geld over voor een scherm en invoerapparaten ed.

hoelang duurt da ongeveer voor alleer hij in elkaar zit bij een zaak ? ongeveer niet specific

R3L4X

Legacy Member
nightmarex13 zei:
hoelang duurt da ongeveer voor alleer hij in elkaar zit bij een zaak ? ongeveer niet specific

Via alternate.be een 2-tal weken, er zijn ook nog alternatieven zoals azerty, jaha, power4pc ... maar daar heb ik geen idee over de levertijden.

nightmarex13

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Via alternate.be een 2-tal weken, er zijn ook nog alternatieven zoals azerty, jaha, power4pc ... maar daar heb ik geen idee over de levertijden.

ok heel erg bedankt morgen al beginnen met te bestellen .

verreckie

Legacy Member
Sakke1994 zei:
i5-2500 - €192.90
AMD 6950 Dirt 3 editie - €244.90
ASRock P55 Extreme 4 - €142.90
2 x G.Skill 4 GB DDR3-1333 - €41.98
Samsung HD103SJ - €49.99
Antec High Current Gamer HCG-520 - €67.90
Cooler Master CM690II Lite - €69.90
+ Ineen laten steken - €30
= €840.47

En dan heb je nog geld over voor een scherm en invoerapparaten ed.

Een mobo met s1156 en een cpu met s1155?
Een p67 zal al beter werken.

FlameDB

Legacy Member
En wil je van de eerste keer een fancy case koop dan een nzxt phantom..

Kzat toevallig gisteren voor de lol zo een alienware samen te stellen en om van 3 gig ddr 1333 naar 8 gig ddr 1600 te gaan was een meerprijs van 450 euro. Serieus 8 gig ddr 1600 kost maar 50 euro in de winkel.

En om van die gtx 460 te gaan naar een hd 6950 was het plus 300 euro.

Mensen er zo proberen opleggen. Walgelijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan