Archief - welke tv?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

quickfist

Legacy Member
eind december verhuis ik dus naar men eigen app en heb uiteraard ook een tv nodig...

prijs is tot max ongeveer 1500euro en mag gerust 50" zijn.
kheb al gezien dat ik voor dat bedrag ongeveer de panasonic vt30 heb maar qua disign vind ik dat toch maar poverkes dan vind ik samsung of sony toch veel mooier... + dat samsung nu acties heeft met cashback op zijn LED tvs
of zijn er nog goede merken met een mooi disign?
of kan ik mss beter wachten tot de feestdagen of solden, of komen er binnekort nieuw modellen uit? want stel dat panasonic volgende generatie plasmas ineens supermooi is... :-)

nu ik ben gewoon op zoek naar de "beste en mooiste tv" prijs/kwaliteit en LED of plasma speelt ni echt een grote rol.

Mr. Humphries

Legacy Member
Als het 50" wordt, dan zou ik zoiezo voor een plasma gaan.

Het design (met een e ;)) is natuurlijk heel persoonlijk. De panasonics zijn niet de mooiste op dat vlak, maar op vlak van beeldkwaliteit zijn ze dan weer 'meester'.

De nieuwe reeksen zullen niet voor direct zijn denk ik. Meestal is dat rond de lente...

quickfist

Legacy Member
ja tot de lente ga ik nu idd ni zonder tv zitten om dan te zien dat de panasonics toch weer het zelfde design hebben eh :-) (ik wist dat er iets ni klopte aan da woordje :-p)

kheb hier paar maanden geleden gelezen dat er met de 8000serie van samsung problemen waren, maar weet niet juist meer wat er scheelde. Is dat ondertussen opgelost??? nee zeker... welke plasma van samsung raden jullie me dan aan?

Tribal

Legacy Member
Bedoel je dezehttp://news.cnet.com/8301-17938_105-57318845-1/reports-of-pops-peeling-on-samsung-plasmas-explored/?tag=txt;title problemen ? De plasma modellen van samsung zijn trouwens de PS51D7000 en de PS51D8000 en worden algemeen aanzien als de betere van dit jaar.

Mr. Humphries

Legacy Member
Die problemen met de D8000 ging waarschijnlijk over de LED series. Die hebben veel last van backlightbleeding en een onegaal verlicht scherm. Helaas kan je zulke dingen niet met firmwareupdates oplossen ...

quickfist

Legacy Member
is de samsung D6900 een goeie keuze of heeft die ook last van sommige rare zaken

kben precies toch eerder geneigd om samsung te kopen voor de looks die ik veel mooier vind :-ss
alhoewel ik overal wel lees dat panasonic beter is

Mr. Humphries

Legacy Member
Ja ik ken dat gevoel :). De samsungs zijn inderdaad wel mooi, zeker met hun heel dunne bezels. Spijtig van hun mindere bouwkwaliteit. Alles is zowat van dun plastic en voelt redelijk onstabiel aan. Mja, niet dat je er veel gaat aankomen natuurlijk. Het dient om naar te kijken, niet om te strelen ... ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan