Archief - Welke laptop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElemenTiM

Legacy Member
Hallo TGF'ers,

Ik mag als nieuwjaarcadeau dus een laptop uitkiezen.
Kheb hier op het forum al wat rondgekeken, er zijn threads genoeg over welke laptop moet ik kopen etc, maar er zit niet echt tussen wat ik zoek.
Wat heb ik dan wel nodig?

- Een laptop waar je dus op kan gamen.
Ik moet hem ook mee naar school krijgen, daarom dus liever geen desktop.
Dus had ik graag jullie mening gehad over welke laptop het best bij me zou passen, als je weet dat de richtprijs ongeveer 1200€ is.
Het mag eventueel iets duurder, maar geen +200€ natuurlijk ;)

grtz :)

EagleEye

Legacy Member
Als uw budget maar 1200 euro is, aan welke games had je dan gedacht? Counterstrike of FEAR enzo? Want gaming notebooks zijn zeer duur hoor

ik heb een Dell Inspiron 6000 (wel 15,4" en 3,5 kilo ofzo). Kijk eens op www.dell.be of je een goedkoop genoege laptop kunt samenstellen die aan je eisen voldoet.

ElemenTiM

Legacy Member
nja hoofdzakelijk voor Enemy Territory eigenlijk.
Een niet zo veeleisend game, ma kzou graag stabiel 125 fps hebben.

ElemenTiM

Legacy Member
RealRoot zei:
graag 125fps? vanaf 60 merk je het niet meer..


Er is een groot verschil tussen 60 fps stabiel..
Als je van 60 stabiel drops hebt zal je het wel erg goed voelen, als dat gebeurt met 125 dus niet..
Maar ik vroeg dus eigenlijk aankoopadvies over een laptop, over fps weet ik genoeg ;)

Yank

Legacy Member
De ACER Aspire V2 1692 Wlmi lijkt me niet slecht. Het is wel 30€ boven de richtprijs, maar je krijgt toch ook heel wat voor: Pentium-M 1.73Ghz, 1GB ram, X700 128mb, DVD-writer, 100GB hd.

Hier thuis staat de eerste versie daarvan (die was met een rappere schijf) en tot nu toe zijn er geen problemen mee geweest. Ik denk dat er een tijd geleden ook een grote topic over was op hardware, die zul je nog wel vinden met de search ;)

Dont_Shoot

Legacy Member
Acer is zeker aan te raden, ik heb zelf een Aspire 1690, en is echt een tof machien. Er zijn mss wel betere laptop (qua kwaliteit), maar dat ga je voor deze prijs niet vinden

BraveHeart

Legacy Member
Yankee zei:
De ACER Aspire V2 1692 Wlmi lijkt me niet slecht. Het is wel 30€ boven de richtprijs, maar je krijgt toch ook heel wat voor: Pentium-M 1.73Ghz, 1GB ram, X700 128mb, DVD-writer, 100GB hd.

Hier thuis staat de eerste versie daarvan (die was met een rappere schijf) en tot nu toe zijn er geen problemen mee geweest. Ik denk dat er een tijd geleden ook een grote topic over was op hardware, die zul je nog wel vinden met de search ;)
Idd, en in die thread zijn er minder goede dingen te lezen over de 1690 serie.

Toetsenbord wat rap doorklopt, beeldscherm wat strepen geeft.
De 1692WMI was echt en foute serie, iedereen die deze prijs/kwaliteitslaptop kocht kon deze binnen de week binnendoen, het werd zo erg dat ze de zooi uit de handel haalden.

Hopelijk maakt de V2 er minder een zooitje van en is deze beter dan zijn voorganger.
Zo van dat gepruts verwacht ik niet van een a-merk als Acer :wtf:

Yank

Legacy Member
BraveHeart zei:
Idd, en in die thread zijn er minder goede dingen te lezen over de 1690 serie.

Toetsenbord wat rap doorklopt, beeldscherm wat strepen geeft.
De 1692WMI was echt en foute serie, iedereen die deze prijs/kwaliteitslaptop kocht kon deze binnen de week binnendoen, het werd zo erg dat ze de zooi uit de handel haalden.

Hopelijk maakt de V2 er minder een zooitje van en is deze beter dan zijn voorganger.
Zo van dat gepruts verwacht ik niet van een a-merk als Acer :wtf:
Die dat hier thuis staat heeft nochtans geen problemen, 'k had erger verwacht van m'n broer...

BraveHeart

Legacy Member
Yankee zei:
Die dat hier thuis staat heeft nochtans geen problemen, 'k had erger verwacht van m'n broer...
Wat heeft uw broer dan voor ?
Ook een acer ?
Of meer een merk waar je zelf niet happig op bent ?

Tell me the story :p

Yank

Legacy Member
Die acer 1692wlmi (eerste versie, niet de V2)
En alles werkt nog zoals het moet, dus voorlopig zijn we er content van.
Staat hier nu al goeie 3 maand, dus erge gebreken zouden al opgevallen zijn he.

Yank

Legacy Member
Die acer is ook niet slecht, maar 512mb ram is voor huidige games toch wat aan de lage kant.

Die Medion is redelijk gelijk als de Acer 1692, maar ja, 't blijft natuurlijk een Medion he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan