Archief - Welke CASE?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Emu

Legacy Member
Ik zou graag een nieuwe case kopen omdat ik mijn oude moe ben gezien en ik hem nogal groot vind en ook lastig is om mee te nemen.

Vereisten:

- Zonder voeding
- MOET zwarte case zijn
- Kwaliteit, dus geen cheap 0.0001mm metaal maar iets stevig, en het moet daarbij ook nog eens een goede prijs hebben, dus geen 120 euro voor een case.
- Kleine case, geen grote bak, moet makkelijk te verplaatsen zijn en mee te nemen.

Wat moet erijn kunnen van randapparatuur:

- Videokaart uiteraard :p
- Ram... ;)
- 2 HDD's :scream:
- DVD-drive :sleep:
- Floppy omet er niet in kunnen :D


Iemand goede aankoopadviezen of een goede site waar ik een ruim aanbod aan cases kan bekijken?

cooly

Legacy Member
Eh,uw ram enzo zit toch niet op u case he...
mja,elke (op mss een paar na...) case die ge in een pc winkel vindt kunt ge gebruiken voor een normale pc ze.

|XcW|

Legacy Member
hermaltake Soprano zwart met window zonder voeding

€ 80,00

Lijkt mij een goede case :)

Frado2005

Legacy Member
|XcW| zei:
hermaltake Soprano zwart met window zonder voeding

€ 80,00

Lijkt mij een goede case :)
² that, met thermaltake zit je nooit mis :) . Ik heb de armor aluminium besteld, ma nog nie toegekomen :)

Emu

Legacy Member
Nee inderdaad 120€ vind ik er ver over voor een kast zonder voeding. En extra's hoeft ook niet, gewoon standaard kastje met mooi design. Geen extra fans, windows waar ja door kan zien en al die rommel want zo heb ik er al 1 die ik nu dus wil weg doen :D

Ik denk dat ik voor het type midi tower moet gaan, maar daar past mijn moederbord ook gewoon in denk ik he? Of is dat meer voor die micro/mini atx mobo's?

Frado2005

Legacy Member
Emu zei:
Nee inderdaad 120€ vind ik er ver over voor een kast zonder voeding. En extra's hoeft ook niet, gewoon standaard kastje met mooi design. Geen extra fans, windows waar ja door kan zien en al die rommel want zo heb ik er al 1 die ik nu dus wil weg doen :D

Ik denk dat ik voor het type midi tower moet gaan, maar daar past mijn moederbord ook gewoon in denk ik he? Of is dat meer voor die micro/mini atx mobo's?
atx mobo past in midi -towers en big-towers

JackF

Legacy Member
Lian Li PC-7SE case @ 99 euro. Heel mooi design en zeer goed afgewerkt (full aluminium)

koendg

Legacy Member
Die lian-li ziet er idd prachtig uit, en ik denk wel dat dit is wat je zoekt ;)

Davion

Legacy Member
Wat ideaal is voor jou is de Antec Sonata II imo, maar die komt wel met een 450W voeding (kost +/- 120€)

General Lee

Legacy Member
Davion zei:
Wat ideaal is voor jou is de Antec Sonata II imo, maar die komt wel met een 450W voeding (kost +/- 120€)
Is een prachtige case, wil er zelf ook zo één...

boostah

Legacy Member
General Lee zei:
Is een prachtige case, wil er zelf ook zo één...

ik heb ze, kvindt ze zwaar overroepen, hdd's hoor je nog veel te erg, stil is ze ook al niet echt (die fan derbij maakt vrij veel lawaai) en de voeding is ni echt luid, maar maakt een irriterende toon

maja bij de meeste kasten+ voeding voor dezelfde prijs zijn er nog meer problemen

al bij al is het een vrij goedkope maar toch erg kwalitatieve oplossing, maar als je specifiek zoekt naar stilte enzo zijn er betere producten

Emu

Legacy Member
Antec Sonata II is inderdaad wel mooi, niet prachtig maar toch mooi, wel jammer van de voeding die er standaard in zit.

Lian Li PC-7SE is wat ik ongeveer zoek ja :) ziet er knap uit, nu nog eens een winkel zoeken waar ik ze kan bekijken en dan neem ik ze mee :) thx.

Kenshi

Legacy Member
Alternatief voor de antec sonata: de Antec SLK3000B
Stille stijlvolle case zonder voeding voor een 50€ ;)
Gebruik deze zelf en zeer tevreden van

Davion

Legacy Member
@Boostah:
- Kheb hier de Sonata 1, en die fan moet ge op de FAN ONLY connectors van de voeding hangen, dan hoorde die ook niet.
- HDD hoor ik niet, althas mijn WD niet, mijn Maxtor's wel.
- voeding hier is supersilent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan