Archief - welke budget Videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dewoete

Legacy Member
Mijn Geforce 4 TI4200 128ddr heeft zijn geest gegeven,
Mijn PC start op waarna het scherm na een tijdje uitvalt, als ik hem dan opnieuw opstart valt het scherm weer & sneller uit.
Maar als ik muziek speel dan speelt ie wel nog een tijdje voort terwijl scherm al is uitgevallen.

Daarom ben ik dus op zoek naar een nieuwe bedget videokaart waar ik sporadisch mss nog eens age of empires of Generals ga spelen.

Welke zou ik dan kiezen (ik ben totaaal niet meer op de hoogte van al die verschillende kaarten):
- XFX GeForce MX-4000 64MB AGP8X 31.57EUR
- MSI GeForce 4 MX-4000 T 128MB AGP8X 35.55EUR
- MSI GeForce FX-5200 TD 128MB AGP8X 40.29EUR
- MSI Radeon 9250 TD 128MB AGP8X 39.12EUR

Doei

Davion

Legacy Member
Allesinds beter dan al die andere kaarten, en als ik mij niet vergis heeft Struber die ook, en die is daar zeer tevreden over, natuurlijk dat dat niet meet een 6800GT (SLI) valt te vergelijken.

Hoort op Aankoopadvies, moved.

dewoete

Legacy Member
Murrey, hoe bedoel je geen zak waard ...

dat je er amper pornoplaatjes mee kan bekijken, of dat je er wel simpele spelletjes mee kan spelen, maar uiteraard geen battlefield 2 ... ?

Yank

Legacy Member
dewoete zei:
Murrey, hoe bedoel je geen zak waard ...

dat je er amper pornoplaatjes mee kan bekijken, of dat je er wel simpele spelletjes mee kan spelen, maar uiteraard geen battlefield 2 ... ?
De plaatjes gaan geen probleem zijn, BF2 mss nog op 640x480 en alles op low.

AoE 1&2 is ook geen probleem, maar AoE III moet je ook niet veel van verwachten.

dewoete

Legacy Member
aoe III kon ik anders wel met mijn TI4200 spelen ...

met welke budget kaart kan je dan welk AoE III spelen ?

murrey

Legacy Member
mensen,
we spreken hier over een slechtere versie als de R9200 eh.
met die kaart speelde toch geen games.
kijk uit voor 2de hands 9600 ofzo.
maar toch niet da

Davion

Legacy Member
Slechter? Kdacht dat ze vrij gelijk was, en mits OC zelfs beter.

dewoete

Legacy Member
seg, en den Asus ATI A9550TD AGP Tv 128mb DDR ?
Kan die al wat beter overweg met AoE III ?
Want dat speel ik al wel is graag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan