Ble$$ed^
Legacy Member
Hoi , mijn vriendin haar grafische kaart is ooit stuk gegaan. Maar nu zou ze zich graag een nieuwe aanschaffen , voor af en toe is een game te spelen (wow). Ze vroeg mij om ééntje voor haar aan te schaffen , maar ik ben bang voor een miskoop. Momenteel kan ik niet veel opzoekwerk verichten door 'den blok' , dus heb ik het hier maar even nagevraagd.
Ik heb haar even cpu z laten gebruiken... De informatie over haar mainbord vind je hieronder.
De kaart die ze zal kopen zou een 6600GT ofzo moeten zijn.
INFO
Thx in advance
Ik heb haar even cpu z laten gebruiken... De informatie over haar mainbord vind je hieronder.
De kaart die ze zal kopen zou een 6600GT ofzo moeten zijn.
INFO
Thx in advance

