Archief - Welk 2.1?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squadra

Legacy Member
halo,

Ik ben op zoek naar een deftig 2.1 systeem, rond de 70€. Ik heb mn oog laten vallen op de volgende:

1

2

Sergeant_bob

Legacy Member
ik heb die boxen van creative al gehoord en zijn echt zalig :) kzou die nemen :)

Squadra

Legacy Member
Het nadeel is dat ze wss uit de fnac moeten komen (bons als nieuwjaarsgeschenk), waar zou je die lansings in het gentse kunnen krijge mss?

Dakantochnie

Legacy Member
Die Creatives trekken op niet veel hoor, net als die Logitechs.
Koop idd die Altec Lansings, en koop met die bon iets anders uit de Fnac. ;)

Sergeant_bob

Legacy Member
dakantochnie zei:
Die Creatives trekken op niet veel hoor, net als die Logitechs.
Koop idd die Altec Lansings, en koop met die bon iets anders uit de Fnac. ;)

ik weet het dat ze niet zo super zijn als zo een oldies set maar voor die prijs en als hij toch iets moet kopen uit de fnac :)

ik ben er toch wel tevreden van mn set :)

Squadra

Legacy Member
Maar kan ik ze ergens in het Gentse kopen?

en ik heb nog een vraagje, ik heb een Sennheiser koptelefoon PX30 gekocht, ze stond evenveel geprijst als een PX40, nu kijk op de site van Sennh:
Frequency response (headphones) 30.....20000 Hz
en bij de PX40:
Frequency response (headphones) 20.....20000 Hz

Is er een groot verschil tussen die 20 en 30?

ComputerVISTA

Legacy Member
Een mens hoort maar vanaf 27 a 30 Hz dus zoals davion al aanhaalde: neen dat hoor je niet ;) zelf die 20khz is overdreven want een normaal mens hoort dat ook niet ;)

Yo-Han

Legacy Member
20 hz hoor je niet 20 khz ook niet..MAAR

wat heeft een 20hz-20 khz koptelefoon dan meer dan een 30 hz-15khz koptelefoon bvb?

wat heeft een auto meer die 350Km/u kan maar begrenst is op 200km/u, dan één die 200km/u kan en geen km meer zonder begrenzer?

degene die 150 km/u meer kan zal die 200km/u veel vlotter en aangenamer doen omdat hij niet op het eind van z'n kunnen zit

waarom snelere wagens,waarom meer khz? een tweeter die 20 khz aankan zal een 10 khz signaal relaxter weergeven dan een tweeter die maar tot 10khz zou gaan...meer ademruimte,dus spontanere klank ;)..maar flip je er niet op dood...als het goed klinkt is het goed :)


Creative Inspire T3000 ,zijn niet slecht hoor...i trigue is fancy design..de inspire moet het van z'n eenvoud hebden...z'n simpel 2weg sattelietjes 'verdwijnen' goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan