Boromir
Legacy Member
Ik ben van plan een nieuwe (gaming)monitor te kopen. En na een beetje rondzoeken kwam ik uit bij de
Acer S243HLbmii prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Ik heb deze op het oog omdat ik via een maat er goedkoop aan kan komen.
Nu als ik goed begrijp is die monitor toch al lang uit. Nochtans vond ik een 6m oude thread. https://www.beyondgaming.be/archive/aankoopadvies.55/full-hd-led-monitor-24-27-inch.803308
En iedereen kreeg Jizz in zijn pants van Dell Ultrasharp U2412M prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch.
Nu mijn vraag: waarom? Wat maakt de ultrasharp monitor dan zo geweldig, want als ik de specs en de prijs bekijk is de Acer S243 toch stuk gunstiger, terwijl hij al langer op de markt is? En ik ben nog niet zo lang info erover aan het opzoeken dus ik zal nog wel andere betere deals missen.
Ik ben een leek op dit vlak, dus als ik iets heel obvious mis, stenig ik me niet aub.
Ik weet dat vooral belangrijk bij gaming monitors:
- Resolutie
- Size
- Response Time
Is er nog iets anders dan?
Acer S243HLbmii prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Ik heb deze op het oog omdat ik via een maat er goedkoop aan kan komen.
Nu als ik goed begrijp is die monitor toch al lang uit. Nochtans vond ik een 6m oude thread. https://www.beyondgaming.be/archive/aankoopadvies.55/full-hd-led-monitor-24-27-inch.803308
En iedereen kreeg Jizz in zijn pants van Dell Ultrasharp U2412M prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch.
Nu mijn vraag: waarom? Wat maakt de ultrasharp monitor dan zo geweldig, want als ik de specs en de prijs bekijk is de Acer S243 toch stuk gunstiger, terwijl hij al langer op de markt is? En ik ben nog niet zo lang info erover aan het opzoeken dus ik zal nog wel andere betere deals missen.
Ik ben een leek op dit vlak, dus als ik iets heel obvious mis, stenig ik me niet aub.
Ik weet dat vooral belangrijk bij gaming monitors:
- Resolutie
- Size
- Response Time
Is er nog iets anders dan?
maar ik neem aan dat eens ge een tijdje met een IPS scherm hebt gewerkt het moeilijk is om terug te gaan. Ik denk dat het een beetje gaat zijn zoals van een 4:3 scherm naar een 16:9 gaan, ik denk niet dat er iemand nog op een vierkant scherm kan werken 

