CoUg4r.
Legacy Member
Beste,
binnen een goede maand ga ik mij een nieuwe pc kopen en was ik dus al eens aan het rondkijken naar al de hardware en randapparatuur die ik nodig heb.
Door hier op het forum al wat mee te volgen, zie ik dat men heel veel de Dell Ultrasharp U2311H als monitor aanraad.
Na een paar reviews op te zoeken over deze monitor ben ik ook tot het besluit gekomen om deze monitor te kopen, maar nu zit ik met het probleem dat ik hem niet meer vind..? Normaal ging ik alles kopen bij Azerty, maar daar hebben ze hem dus niet meer.
Dus nu is mijn vraag of iemand nog een winkel weet waar ze dit scherm zouden verkopen?
Ik vermoed dat dit wellicht te maken heeft met dat Dell over het laatst de nieuwe opvolgers voor deze schermen heeft uitgebracht?
Liefst van al zou ik toch nog altijd de Dell Ultrasharp U2311H kopen, maar stel dat hij nergens meer te vinden is, wat zouden jullie mij dan aanraden van scherm? Ook tussen de 22" en 24" klasse, en met ISP-paneel!
Alvast bedankt
CoUg4r.
binnen een goede maand ga ik mij een nieuwe pc kopen en was ik dus al eens aan het rondkijken naar al de hardware en randapparatuur die ik nodig heb.
Door hier op het forum al wat mee te volgen, zie ik dat men heel veel de Dell Ultrasharp U2311H als monitor aanraad.
Na een paar reviews op te zoeken over deze monitor ben ik ook tot het besluit gekomen om deze monitor te kopen, maar nu zit ik met het probleem dat ik hem niet meer vind..? Normaal ging ik alles kopen bij Azerty, maar daar hebben ze hem dus niet meer.
Dus nu is mijn vraag of iemand nog een winkel weet waar ze dit scherm zouden verkopen?
Ik vermoed dat dit wellicht te maken heeft met dat Dell over het laatst de nieuwe opvolgers voor deze schermen heeft uitgebracht?
Liefst van al zou ik toch nog altijd de Dell Ultrasharp U2311H kopen, maar stel dat hij nergens meer te vinden is, wat zouden jullie mij dan aanraden van scherm? Ook tussen de 22" en 24" klasse, en met ISP-paneel!
Alvast bedankt
CoUg4r.

Maar nu direct eens bestellen ze
Super merci! En nu afwachten tot ik het heb hè.. Ben er echt benieuwd naar 
