Archief - Waar Dell Ultrasharp U2311H nog kopen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUg4r.

Legacy Member
Beste,

binnen een goede maand ga ik mij een nieuwe pc kopen en was ik dus al eens aan het rondkijken naar al de hardware en randapparatuur die ik nodig heb.
Door hier op het forum al wat mee te volgen, zie ik dat men heel veel de Dell Ultrasharp U2311H als monitor aanraad.
Na een paar reviews op te zoeken over deze monitor ben ik ook tot het besluit gekomen om deze monitor te kopen, maar nu zit ik met het probleem dat ik hem niet meer vind..? Normaal ging ik alles kopen bij Azerty, maar daar hebben ze hem dus niet meer.

Dus nu is mijn vraag of iemand nog een winkel weet waar ze dit scherm zouden verkopen?
Ik vermoed dat dit wellicht te maken heeft met dat Dell over het laatst de nieuwe opvolgers voor deze schermen heeft uitgebracht?

Liefst van al zou ik toch nog altijd de Dell Ultrasharp U2311H kopen, maar stel dat hij nergens meer te vinden is, wat zouden jullie mij dan aanraden van scherm? Ook tussen de 22" en 24" klasse, en met ISP-paneel!

Alvast bedankt

CoUg4r.

CoUg4r.

Legacy Member
Super bedankt voor de snelle reacties! Ik ben wat trager met het te lezen hèhè :p Maar nu direct eens bestellen ze :D Super merci! En nu afwachten tot ik het heb hè.. Ben er echt benieuwd naar :D

rafbanaan

Legacy Member
Ampie zei:
Idem. Supersnelle service daar! En ontzettend vriendelijk.

En ik hem daar ook gekocht :p

Zeer tevreden van de service. Ik mocht de mijne zondag gaan afhalen :)

CoUg4r.

Legacy Member
rafbanaan zei:
En ik hem daar ook gekocht :p

Zeer tevreden van de service. Ik mocht de mijne zondag gaan afhalen :)

Zelfs op zondag gaan afhalen? :oink:

Wanner kan je daar eigenlijk gaan afhalen? Want ik wil het nu bestellen en kan het gaan afhalen als ik wil, maar zie niet echt staan wanneer ze open zijn voor afhalingen? Of zie ik iets over het hoofd soms?

En hun adres is ook verwarrend? Bij hun klantenservice staat er:
CS Solutions BVBA
Jozef Reusenslei
922150 Borsbeek
0494 58 89 90

En bij het contact staat er:
CS Solutions BVBA
Gulkenrodestraat 7 gebouw 11a
2160 Wommelgem

Dus wat is het nu?

EDIT: Nvm, heb al een antwoord gekregen van CS Solutions zelf :)

W3sl3y

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Zelfs op zondag gaan afhalen? :oink:

Wanner kan je daar eigenlijk gaan afhalen? Want ik wil het nu bestellen en kan het gaan afhalen als ik wil, maar zie niet echt staan wanneer ze open zijn voor afhalingen? Of zie ik iets over het hoofd soms?

En hun adres is ook verwarrend? Bij hun klantenservice staat er:
CS Solutions BVBA
Jozef Reusenslei
922150 Borsbeek
0494 58 89 90

En bij het contact staat er:
CS Solutions BVBA
Gulkenrodestraat 7 gebouw 11a
2160 Wommelgem

Dus wat is het nu?

EDIT: Nvm, heb al een antwoord gekregen van CS Solutions zelf :)

Ik moet daar morgen ook zijn, is Borsbeek het juiste adres?

verreckie

Legacy Member
Vandaag ook een bestelling geplaatst, en het zou het adres zijn in Wommelgem om af te halen.

CoUg4r.

Legacy Member
Wesley18 zei:
Ik moet daar morgen ook zijn, is Borsbeek het juiste adres?

Ik heb dit als antwoord gekregen:

Afhalen kan altijd via afspraak ... het kan in principe alle dagen ... (zondag normaal ook , maar moet dadelijk op familiebezoek :)
Beide adressen zijn mogelijk..., maar makkelijkste is in wommelgem ...

CoUg4r.

Legacy Member
Wesley18 zei:
Is dat dan een winkel of gewoon bij hem thuis?

Erm dat weet ik zelf niet, moet er zelf nog achter gaan :p Jij zal het rapper weten dan ikzelf, vermits jij er vandaag achter ging ;)

verreckie

Legacy Member
Is op een industrie terrein, een soort van kantoor/ opslag gebouw.
Vriendelijke kerel.

W3sl3y

Legacy Member
Geen slechte monitor, al heeft deze wel wat last van backlight bleeding.

Redraptorx

Legacy Member
4launch is het goedkoopste, redcoon is hier ook al regelmatig gepasseerd maar weet niet of ze de monitor daar nog verkopen.

W3sl3y

Legacy Member
Volgens die gast van CS Solutions is hij de enigste die ze nog verkoopt omdat hij alle U2311H's heeft opgekocht bij Dell.

dingdong

Legacy Member
Dell Ultrasharp U2312HM wordt de vervanger. Ongeveer zelfde prijs dus...

Vincort

Legacy Member
Heb hem gwn daar besteld op donderdag een weekje of 2/3 geleden, en vrijdag geleverd via UPS. Vriendelijke gast ook!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan