Archief - vraag game pc aanbieding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Een vriend van mij kreeg een mail vandaag met een behoorlijk lucratieve aanbieding voor een game pc: Medion X5321D - i7 2600k/12GB/2TB+64SSD/GTX570: X5321D - Paradigit

Als hij dit systeem idd voor die prijs zaterdag mee zou kunnen nemen doet hij dan een goede koop... wat is jullie mening? Persoonlijk zie ik er eigenlijk niet dat er veel mis mee is behalve op een paar gebieden wat overkill. Natuurlijk de onderdelen hebben wss niet de kwaliteit dan als je het zelf samenstelt..

mdgf

Legacy Member

SpeedFreak.be

Legacy Member
Lees nog eens goed:
Zaterdag 8 oktober: 1299,00
Maw hij staat wel degelijk voor 1299 te koop maar alleen zaterdag (de shop waar hij heen zou gaan heeft hem in voorraad).

Let wel ik ben ook geen fan van voorgebouwde merk pc's, maar hij zal en moet zoiets hebben (god mag weten waarom).

Yank

Legacy Member
Azerty

Met verzending erbij net geen 1200, wel geen assemblage, ook geen keyboard en muis.

- hier weet je nog welke SSD het is, voor hetzelfde geld zit in die Medion een batch hele oude die nog slechter zijn
- de hotswap bays kun je weglaten indien overbodig
- idem cardreader
- 2600k vervangen door 2500(K) = bijna 100 euro besparen
- eventueel iets duurder moederbord nemen en extra koeler om te overklokken = snellere CPU voor minder geld
- 8GB ipv 12 lijkt me ook genoeg, maar op die 20 euro zal het wel niet komen.

Dus over het algemeen lijkt het me niet zo goed, meestal kun je die Medions zelf niet samenstellen voor die prijs, laat staan als je kosten voor assemblage, verzending en Windows erbij rekent.

http://www.medion.com/be/nl/electro..._home&utm_term=210015209&utm_campaign=Rondell
Deze lijkt me al interssanter voor 300 euro minder en nauwelijks verschil in performance.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik zal het aan die vriend doormailen aangezien het niet voor mezelf is (ben al goed voorzien). :p Nu kan hij kiezen anders moet hij zich maar hier registreren. :D

Yank

Legacy Member
Let wel, dat is geen aanbeving om te kopen he, gewoon om te tonen dat het niet zo'n stuntprijs is, ge kunt elke dag van de maand een gelijkaardige pc komen voor een gelijkaardige prijs.
Als hij advies wil, er staan hier genoeg topics voor gamepc's.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Oh ik heb hem dat ook al aan zijn verstand proberen te peuteren, maar hij is zeer moeilijk over te halen is als hij eenmaal zijn mening over iets heeft gevormd... :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan