Archief - volledig systeem van 499€... de moeite waard?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

downset818

Legacy Member
wel, kheb dus een systeem gevonden op internet dat mij vrij deftig lijkt voor de prijs. ziehierde geplakte resultaten (het klein beetje frans zal wel geen probleem vormen?)

AMD 64 X2 Dual Core 3800+ 'Manchester'
ASRock 939 Dual-SATA2 carte mère
NVidia Geforce 6500 256MB TV-out/DVI
250GB Samsung SATA-2 HD 7200/8MB
1024MB DDRAM PC400 VT
LG GSA-H10 16x Multi DL DVD-RW
Carte son 7.1 on board - 8 canaux
10/100 carte reseau - DSL Ready
400W alimentation silencieux
6x USB 2.0 Ankermann DesignTower

daarbij komen nog 25€ verzendingskosten.
2 jaar garantie

nu, dat de videokaart de moeite niet is, weet ik wel... maar de processor ziet er mij vrij krachtig uit, harde schijf + RAM + case + mobo + 7.1 geluidskaart ook allemaal wel mooi... ik heb althans den indruk dat het mij meer zou kosten moest ik een identieke pc zelf proberen samenstellen.

meningen?

RealFlub

Legacy Member
processor is heel sterk, en dan zo'n zwakke graka..

als je niet gaat gamen, dan gaat da voldoende zijn ;)

FEW

Legacy Member
zoek u een 2de hands geforce 6600GT en ge hebt een toffe pc ;)

boostah

Legacy Member
FEW zei:
zoek u een 2de hands geforce 6600GT en ge hebt een toffe pc ;)

dacht ik dus ook, systeem ziet er zekers ni slecht uit, buiten de grafische kaart en waarschijnlijk ook het ram (high latency volgens mij)

downset818

Legacy Member
ik kan er voor niks nog ne radeon 9600 pro in steken. gamen zal ik er wel mee doen, zij het met mate. oblivion zal het zwaarste zijn, en ik bega niet bepaald een moord voor gfx.

Speciall

Legacy Member
dat lijkt mij zelfs voor duitsland een straffe prijs. ik denk dat je in een duitse shop bij't zelf samenstellen zelfs duurder uit komt (zonder montagekosten enz)...
... gefoefel... ?

Rebel_x

Legacy Member
Die Asrock moederborden heb ik vorig jaar veel klachten over gehoord..
Misschien dat da nu beter is, k weet het niet?

Caracalla

Legacy Member
Speciall zei:
... gefoefel... ?

so? 'k heb mijne camera ook op ebay duitsland gekocht voor de helft van de retailprijs hier

die werkt nog steeds perfect... dus why not?

Speciall

Legacy Member
als ge kijkt naar de goedkoopste duitse shops (ik ben er niet zo van op de hoogte) dan gade volgens mij nooit da pcke kunnen samenstellen voor 499€... dus ik vind het 'n beetje raar :)

Met Asrock heb ik nog nooit probs gehad

downset818

Legacy Member
dat begrijp ik, maar op ebay komt ge vaak zo'n aanbiedingen tegen. stock die weg moet, bijvoorbeeld... heb al een paar keer nieuwe dingen voor véél minder dan de winkelprijs kunnen kopen.

anyway, hij is besteld. de winkel lijkt althans vrij betrouwbaar.

Dayofdead

Legacy Member
Osi` zei:
Wrm zo'n krachtige processor? Zucht .. Koop u dan toch gewoon nen AMD 3500 ofzo :)
Daar zou ik niet op letten, je hebt meer mogelijkheden om te upgraden als je meer geld hebt want je hebt al een krachtigere CPU.
Die grafische kaart zou ik dus ZEKER vervangen, die is ongeveer gelijk met een 6200 ultra qua prestaties (crap dus).

Over Asrock: Ik heb een moederbord van Asrock en nog geen problemen met gehad. Het is geen topmerk zoals Asus of MSI, maar meer als voldoende.

downset818

Legacy Member
zoals gezegd, de grafische kaart is geen kwestie.

en idd, processor is vooral met het oog op upgrades.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan