Archief - Volledig nieuwe PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Graverobber

Legacy Member
hallo ik zou graag een nieuwe pc koopen zelf had ik gedacht aan dit

tones.be

DVD NEC DV5800 16/48x IDE Bulk Black 23.50
DVD-RW NEC 4550 Black Internal DUAL LAYER 16X +/- Writer Bulk 46.00
NEC BLACK Floppy 1.44MB 7.45
KINGSTON DDR 1024MB 400MHZ PC3200 ValueRam x2 196.00
MSI NX6800GS-TD256E 256MB DDR3 PCI-express 244.90
WESTERN DIGITAL 200GB SATA II (7200/300) WD2000JS 95.50
MSI K8N SLI Platinum Socket 939 Soundblaster Live 126.80
AMD 3800+ X2 Dual-core Processor 318.90

zelf heb ik nog dit liggen


Arctic Freezer 64 Pro Amd Socket 754/939
Antec Super Lanboy Midi Tower Aluminum No Psu

de pc zou dienen voor de alledaagse dingen

Jense777

Legacy Member
Wil je later SLI benutten? Indien niet kan je nog een goedkoper mobo nemen dan dit.

Voor "alledaagse" dingen is dit méér dan genoeg.

EDIT: voeding nog bijnemen ook, eentje van Enermax, Antec, ... van 500W is top.

stormsman

Legacy Member
Graverobber zei:
Antec Super Lanboy Midi Tower Aluminum No Psu
Koop een Antec sonata II case (as ge ze mooi vind), daar zit drect al een degelijke voeding in.

Davion

Legacy Member
- Is een apparte DVD-Lezer echt nodig?
- Neem een MSI K8N Neo4-FI mobo ipv dat SLI mobo.

@stormsman; Hij heeft die dingen al :)

Graverobber

Legacy Member
@Jense77 : daar komt dan men vraag kan ik deze graka MSI NX6800GS-TD256E 256MB ik SLI leggen ?
@stormsman : heb al een mooie case liggen dus
@Davion : ja heb toch graag een aparte dvd lezer :)

nu nog een paar vraagjes :P is dit een goeie config voor te gamen , msn , photoshop ,etc..

en aangezien ik totaal geen verstand heb van pcs samenstellen weet er soms iemand rond het Gentse waar ze dan dit allemaal kunnen samenstellen ?

Jense777

Legacy Member
Graverobber zei:
@Jense77 : daar komt dan men vraag kan ik deze graka MSI NX6800GS-TD256E 256MB ik SLI leggen ?
Die gaat in SLI als ik mij niet vergis.

Graverobber zei:
nu nog een paar vraagjes :P is dit een goeie config voor te gamen , msn , photoshop ,etc..
Het is zeker een goeie config.

Graverobber zei:
en aangezien ik totaal geen verstand heb van pcs samenstellen weet er soms iemand rond het Gentse waar ze dan dit allemaal kunnen samenstellen ?
Daarvoor is er de sticky: https://www.beyondgaming.be/archive/aankoopadvies.55/info-shops-in-belgi.365311
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan