sheebs
Legacy Member
hi, ik heb in een wilde koopbui mij een Geforce 7800GS extreme aangeschaft, natuurlijk was ik zo dom om niet de voeding te checke, wat blijkt: dit kaartje verist toch een voeding van een goeie 400 W en ik heb ff mijn dellke opgengedaan en wat blijkt
ik heb amper 170 W
tene erste vind ik et al vreemd, kan een Geforce 6600 dan ook trekke met amper 170?
nuja wat mijn eigelijke vraag is, geld voor nieuwe voeding is geen probleem, alleen installeer ik het graag zelf, ik heb effe mijn oude voeding bekeke en wat me opviel is dat alle draadjes in die voeding verdwijnen, er zijn dus geen aansluitingen aan de buitenkant, is dit normaal? en als ik een nieuwe voeding koop is deze makkelijk te instalere? of kan ik beter meteen een pc winkel de klus late klare. in geval van makkelijk zelf te doen: hoe zit het dan met die draadjes?
de draadjes: check foto (niet mijn voeding) :http://www.sip.be/hardware/stroomblok-kl.jpg
ik denkd at ik tot de wijze opmerking gekome ben dat die draadjes vastizitte aan de voeding en dat je dus je oude voeding MET draadjes wegdoet en de nieuwe met draadjes erin gooit en dan gewoon de aansluitingen maakt? is dit correct?
en zijn die aansluitinge dan moeilijk, ik wil zegge: kan je vb de aansluiting voor een CD drive in de moederboird stoppe waardoor alles kapot gaat? of heeft elke aansluiting zijn eigen groote, vorm, ed waardoor je niet kunt misse?
mvg
Djefferd
PS goeie voedings merken altijd welkom
ik heb amper 170 W
tene erste vind ik et al vreemd, kan een Geforce 6600 dan ook trekke met amper 170?
nuja wat mijn eigelijke vraag is, geld voor nieuwe voeding is geen probleem, alleen installeer ik het graag zelf, ik heb effe mijn oude voeding bekeke en wat me opviel is dat alle draadjes in die voeding verdwijnen, er zijn dus geen aansluitingen aan de buitenkant, is dit normaal? en als ik een nieuwe voeding koop is deze makkelijk te instalere? of kan ik beter meteen een pc winkel de klus late klare. in geval van makkelijk zelf te doen: hoe zit het dan met die draadjes?
de draadjes: check foto (niet mijn voeding) :http://www.sip.be/hardware/stroomblok-kl.jpg
ik denkd at ik tot de wijze opmerking gekome ben dat die draadjes vastizitte aan de voeding en dat je dus je oude voeding MET draadjes wegdoet en de nieuwe met draadjes erin gooit en dan gewoon de aansluitingen maakt? is dit correct?
en zijn die aansluitinge dan moeilijk, ik wil zegge: kan je vb de aansluiting voor een CD drive in de moederboird stoppe waardoor alles kapot gaat? of heeft elke aansluiting zijn eigen groote, vorm, ed waardoor je niet kunt misse?mvg
Djefferd
PS goeie voedings merken altijd welkom
