jarre_123
Legacy Member
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe grafische kaart te kopen voor mij agp moederbordje, omdat ik het allerbeste uit agp wil persen heb ik gekozen voor een 7800gs, ik had ook een nieuwe voeding op oog omdat ik met mijn 300W dit niet zal kunnen trekken.
Nu heb ik dit samengesteld, lijkt dit in orde?
LC-Power 550W Super Silent 12cm fan Black Edition Revision 2 € 40,00 € 40,00
XFX 7800GS 256mb Extreme Edition DDR TV-out/DVI AGP8x € 355,00 € 355,00
De grafische kaart is standaard al wat overgeclocked, daarmee dat ie wat duurder is maar de goedkope voeding maakt dit wel goed. De voeding lijkt te goedkoop om van degelijke kwaliteit te zijn maar na wat opzoekingswerk lijkt dit toch nog een tamelijk degelijke voeding te zijn,of vergis ik mij?
En dan nog,met 550W kom ik zeker wel toe. Zou dit een goede aankoop zijn of niet?
Alvast bedankt
(ps: Prijzen zijn van jaha.be, dit is wel een betrouwbare site voor aankopen te doen denk ik?)
Nu heb ik dit samengesteld, lijkt dit in orde?
LC-Power 550W Super Silent 12cm fan Black Edition Revision 2 € 40,00 € 40,00
XFX 7800GS 256mb Extreme Edition DDR TV-out/DVI AGP8x € 355,00 € 355,00
De grafische kaart is standaard al wat overgeclocked, daarmee dat ie wat duurder is maar de goedkope voeding maakt dit wel goed. De voeding lijkt te goedkoop om van degelijke kwaliteit te zijn maar na wat opzoekingswerk lijkt dit toch nog een tamelijk degelijke voeding te zijn,of vergis ik mij?
En dan nog,met 550W kom ik zeker wel toe. Zou dit een goede aankoop zijn of niet?
Alvast bedankt
(ps: Prijzen zijn van jaha.be, dit is wel een betrouwbare site voor aankopen te doen denk ik?)


