Archief - Videokaart 200-300€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

filipmoors

Legacy Member
Ik heb nu een Asus ATi Radeon HD5770 1GB maar zou graag iets beters willen. Ik heb gedacht aan een XFX Radeon HD 6870 Black Edition V2 1GB maar hier ben ik niet zo in thuis.
mijn buget is 200-300€, het is enkel voor te gamen (black ops zou hij zeer vlot moeten kunnen draaien)

Ik heb horen zeggen dat aTi het beste is voor games maar wat raden jullie mij aan?

greetz

superbus

Legacy Member
ATI 6950 is wat je zoekt, aan de experts om te zeggen of het de moeite is om de 5770 te vervangen of niet.

R3L4X

Legacy Member
No offence, maar als het alleen voor BO is? Dat bolt perfect op highest 1080P op die AMD 5770.

TrsH

Legacy Member
Sakke1994 zei:
No offence, maar als het alleen voor BO is? Dat bolt perfect op highest 1080P op die AMD 5770.

what he said, zou perfect moetzen bollen op die 5770...

problemen ermee? post anders eens derest van uw systeem, dan kunnen we zien waar het probleem eventueel ligt.

maar als je enkel je graka wil upgraden enkel om COD:BO te spelen dan is het jammer van uw geld.

filipmoors

Legacy Member
TrsH zei:
what he said, zou perfect moetzen bollen op die 5770...

problemen ermee? post anders eens derest van uw systeem, dan kunnen we zien waar het probleem eventueel ligt.

maar als je enkel je graka wil upgraden enkel om COD:BO te spelen dan is het jammer van uw geld.

nee in het algemeen wil ik gewoon wat beter beeld tijdens gamen, hogere fps,..

Dit is wat er bij mij in steekt, weet niet als er ergens een probleem kan zijn.
• Moederbord: ASUS P5K-E/Wifi-AP;
• Processor: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.40Ghz (nooit overklokt geweest)
• Werkgeheugen: Kingston ValueRam 4GB RAM 800Mhz
• Harde Schijf: Samsung Spinpoint 250GB
• Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64Bit;

Iphigeneia

Legacy Member
Miss een upgrade van heel uw systeem overwegen?
Cpu gaat bottlenecken bij de zwaardere graka's.

-BVR-

Legacy Member
Q6600 is al wat out-dated, maar zou dat nog vlot moeten trekken. Als je écht iets wilt vervangen, zou ik ook inderdaad de GPU doen en zoals hierboven vermeld wslk de 6950.

R3L4X

Legacy Member
Beter beeld tijdens het gamen? Ik haal makkelijk 60 FPS in BO met mijn AMD 5770, enigste reden voor een upgrade waardig te zijn zou zijn dat je nieuwere/zwaardere games wil spelen.

filipmoors

Legacy Member
BramVroy zei:
Q6600 is al wat out-dated, maar zou dat nog vlot moeten trekken. Als je écht iets wilt vervangen, zou ik ook inderdaad de GPU doen en zoals hierboven vermeld wslk de 6950.
en welke raad je dan aan?

TrsH

Legacy Member
is dat een gewone stadaard koeler die op die CPÜ zit?

als het een aftermarket is dan zou ik gewoon die CPU wat overklokken wat doenbaar is bij een Q6600 en dan zal je wel wat performance bijkrijgen. die Q6600 moet je met aftermarket koeler mooi naar 3.2 krijgen.
voorlopig zou ik dan nog een klein beetje bijsparen en dan een volledige upgrade van uw systeem doen.

CPU, mobo, rams

dat zal je een veel betere upgrade geven voor je geld, voor een 400 - 450 euro kan je dit mooi halen.
want die 5770 wegdoen om er een zwaardere in te steken is geldverkwisting en zal weinig tot niets opleveren in BO, die 5770 kan BO zonder problemen trekken op high.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan