Archief - vergelijkende test

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[]ViCTOR

Legacy Member
hoi weet er soms iemand een goede site waar ik een vergelijkende test van alle nieuwe videokaarten kan vinden.
ik heb nu een 9800 pro,en de kerstman gaat me een nieuwe kaart van rond de 200 € brengen , dus ik moet weten wat ik aan de kerst man moet vragen .

p.s. hier zal de kerstman heen gaan .http://www.pcwarez.be/index.asp?par=f_partsCategory&ID=36

of zal ik nog maar ff wachten (zit er voor ongeveer 200 € niet echt verbetering in ?)

p.s. 2 ik speel enkel BF2

magnusjb1

Legacy Member
Ik zou wachten tot je een 6800GS kan kopen.
Een grote verbetering zal er niet zijn als je een 6600GT koopt

[]ViCTOR

Legacy Member
ahh ok dus eigenlijk kan ik voor rond de 200 € niks beter kopen .

magnusjb1

Legacy Member
een 6600GT is wel beter dan een 9800pro, maar het verschil is geen 200€ waard (te klein verschil)

Lork

Legacy Member
Doom 3
Quake 4
Battlefield 2

Heb ik in een andere thread vandaag ook gezet :)
Er staat nu wel geen 6600gt bij, maar is het ook niet echt waard denk ik om te upgraden

/edit: nu zie ik dat er niet echt iets tussenzit voor u, behalve dan de 6800gs bij Battlefield 2, maar soit :p

Davion

Legacy Member
ik zou idd niets kopen, ofwel 6800GS/GT ofwel niets, 6600GT is het idd niet waard.

fraCk

Legacy Member
:offtopic: Waar vind je de 6800GS in AGP:offtopic:
niet voor mij persoonlijk maar had het toch graag geweten >.>

Davion

Legacy Member
Ge vind em, ik geloof dat azerty.nl of Alertnate.nl em had, maar em bestaat, komt zeker nog meer door :)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
www.tomshardware.com vind ek nog steeds een zeer goede site als het aankomt op het testen van hardware. Veel uitleg en goed, doch niet te moeilijk uitgelegd.

http://www.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/
=> Benchmarks van enkele kaarten die daar bij staan

Maar zoals hier dikwijls gezegd wordt : me nen 9800 pro zit je nog vrij goed tegenwoordig, en voor 200 euro zal het enorm moeilijk worden om veel sneller te gaan én de meerprijs te rechtvaardigen

[]ViCTOR

Legacy Member
en deze kaart is dat wel een betere aankoop Asus V9999TD N 128mb
is dat gene 6800 ????

Yank

Legacy Member
Da's een gewone 6800 (TD = TV-out en DVI).
Gaat een stuk beter zijn dan uw 9800Pro, maar de 6800GS/GT is toch nog een stuk beter.

[]ViCTOR

Legacy Member
ik kan ne 6800 gt voor 325 € kopen doen ??? (nieuw enkel zonder drivers en doos bulk versie)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan