Archief - Upgrade systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raven

Legacy Member
Ik ben van plan mijn pc up te graden. Nu had ik het volgende in gedachten :


MSI K8N Neo4-F, S 939 NVIDIA Nforce4 4x, ATX, PCI-X 72,93 €
AMD 4400+ X2 DUAL-CORE PROCESSOR 487,00 €
Arctic Freezer 64 Pro Sockel 754/939 14,64 €
1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 3 Corsair Valueselect 69,47 €
WD Caviar WD2500JB, 250GB 7200, 8MB 79,33 €
XFX Geforce 7600GT XXX NVIDIA 7600GT, 256MB, PCIe 217,36 €
ATX-Netzteil Xilence Power 550 Watt / SPS-XP550.(12) 34,72 €


Zit ik een beetje goed ?
Ik weet dat de graka niet het van het is, maar vind de cpu nu belangrijker en graka kan ik altijd later nog upgraden ...

Prijzen komen van hardwareversand.de, enkel cpu van tones omdat niet in voorraad bij hardwareversand...

stormsman

Legacy Member
Raven zei:
Zit ik een beetje goed ?
Ik weet dat de graka niet het van het is, maar vind de cpu nu belangrijker en graka kan ik altijd later nog upgraden ...
Ziet er goed uit, en die grafische kaart is zeer goed ;) .

Cool ice

Legacy Member
Raven zei:
Ik ben van plan mijn pc up te graden. Nu had ik het volgende in gedachten :


MSI K8N Neo4-F, S 939 NVIDIA Nforce4 4x, ATX, PCI-X 72,93 €
AMD 4400+ X2 DUAL-CORE PROCESSOR 487,00 €
Arctic Freezer 64 Pro Sockel 754/939 14,64 €
1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 3 Corsair Valueselect 69,47 €
WD Caviar WD2500JB, 250GB 7200, 8MB 79,33 €
XFX Geforce 7600GT XXX NVIDIA 7600GT, 256MB, PCIe 217,36 €
ATX-Netzteil Xilence Power 550 Watt / SPS-XP550.(12) 34,72 €


Zit ik een beetje goed ?
Ik weet dat de graka niet het van het is, maar vind de cpu nu belangrijker en graka kan ik altijd later nog upgraden ...

Prijzen komen van hardwareversand.de, enkel cpu van tones omdat niet in voorraad bij hardwareversand...

Cpu staat bij all in one systems voor 480€ + 6€ verzending komt hij je nog steeds goedkoper uit ;)
http://www.allinonesystems.be/products.php?id=2126

Davion

Legacy Member
Lijkt me goede config, alleen zou ik een deftigere voeding pakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan