Archief - Upgrade Ram pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
hallo,

ik kan bf3 spelen rond de 60 fps en meer en wa minder soms,maar nu draaid het vlot,zonder lag,maar nu is het probleem dat een map laden heel lang duurd bij mij en ik dus bij de laatste in de map kom van het spel.

moederbord: asus P5QL PRO
ram geheugen is DDR2 4gb(merk ken ik niet)

als ik nu 8ram steek intotaal of meer zou bf dan sneller laden?

groetjes Sele

Ovidius

Legacy Member
Hmm, laat u taskmsg(taakbeheer venster) eens openstaan op de achtergrond.
En bekijk nadien eens de grafiek van het geheugengebruik.
Indien deze op max. zit dan wel, anders is iets anders de oorzaak.

sele

Legacy Member
Ovidius zei:
Hmm, laat u taskmsg(taakbeheer venster) eens openstaan op de achtergrond.
En bekijk nadien eens de grafiek van het geheugengebruik.
Indien deze op max. zit dan wel, anders is iets anders de oorzaak.

ik zie dat mijn geheugen altijd al op 2.25gb staat en toen in net ingame zat dat ik kost kiezen waar te spwn heb ik afgezet en gezien dat het verbruik van het ram geheugen omhoog gaat in steilen de lijn,dus niet in een piek,maar wel op bijna 4gb denk ik.zou het sneller gaan in een server gaan als ik het eens moest opstarten met chrome?
mijn andere hardware is een quadcore q9550 @2.83ghz(mss is de prosesor niet sterk genoeg om sneller te laden?:)

ATI zei:
8gb ram gaat niet veel uitmaken,maar heb wel een oplossing om mappen sneller te laden en jawel hier komt het lol ssd steken.

Crucial M4 @ Azerty

als ik die steek moet ik alleen maar mijn games er op instaleren e?

ATI

Legacy Member
Davion zei:
Eerder Windows :)

Hahahaha :applause:

Idd windows offcourse en de dingen dat jij wilt snel geladen hebben bv BF3 ,photoshop,cinema 4d zeg maar iets.

Uw cpu is meer dan snel genoeg voor mappen snel te laden,zo'n Quad core 9550 is nog altijd een redelijke goede processor.

sele

Legacy Member
oke heb nog eens een test gedaan spel gebruikt altijd 3gb van men pc,dus geen ram bij steken?maje denk dat de andere gewoon snellere pc hebben een daarom de maps sneller laden :)

Musk

Legacy Member
Het gaat dus gewoon over uw HDD momenteel (en de staat van je pc ("zuiver" of niet)


wat voor HDD heb je? 7200 mag ik hopen?

SavaB

Legacy Member
sele zei:
oke heb nog eens een test gedaan spel gebruikt altijd 3gb van men pc,dus geen ram bij steken?maje denk dat de andere gewoon snellere pc hebben een daarom de maps sneller laden :)

Dat hangt er van af: Gebruik je een 32 of 64 bit systeem?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan