yannick
Legacy Member
Beste,
Ik ben er mij van bewust dat er elke minuut 200 posts verschijnen die vragen om te helpen bij een upgrade, maar jullie weten ook dat elke thread een geval apart is. Zelf zoek ik niet echt hulp, maar wil ik gewoon weten of mijn redenering klopt. Je moet immers nooit denken dat je alles weet, daarom dat ik het hier nog eens vraag.
Huidige specs
I7 930 @ 4Ghz
Gigabyte GA-X58A-UD5
Ati Radeon HD5850 (stock)
6GB Corsair XMS3 CMX6GX3M3A1600C9 @ 762Mhz (DDR werkelijke clocksnelheid)
Ik merk dat mijn systeem bij de laatste nieuwe games wat moeite heeft en ik denk dat dit vooral komt door de grafische kaart. Buiten het feit dat het moederbord wat kuren heeft (bij een cold boot moet ik altijd de uncore clock ratio met 1 verhogen of verlagen, ik switch dus constant tussen 17 en 18, want anders krijg ik blue screens) denk ik mijzelf dus te kunnen behelpen met een upgrade van de gfx kaart.
Ik dacht zo aan deze.
Met vriendelijke groeten
Yannick Wellens
Ik ben er mij van bewust dat er elke minuut 200 posts verschijnen die vragen om te helpen bij een upgrade, maar jullie weten ook dat elke thread een geval apart is. Zelf zoek ik niet echt hulp, maar wil ik gewoon weten of mijn redenering klopt. Je moet immers nooit denken dat je alles weet, daarom dat ik het hier nog eens vraag.
Huidige specs
I7 930 @ 4Ghz
Gigabyte GA-X58A-UD5
Ati Radeon HD5850 (stock)
6GB Corsair XMS3 CMX6GX3M3A1600C9 @ 762Mhz (DDR werkelijke clocksnelheid)
Ik merk dat mijn systeem bij de laatste nieuwe games wat moeite heeft en ik denk dat dit vooral komt door de grafische kaart. Buiten het feit dat het moederbord wat kuren heeft (bij een cold boot moet ik altijd de uncore clock ratio met 1 verhogen of verlagen, ik switch dus constant tussen 17 en 18, want anders krijg ik blue screens) denk ik mijzelf dus te kunnen behelpen met een upgrade van de gfx kaart.
Ik dacht zo aan deze.
Met vriendelijke groeten
Yannick Wellens

.
. Zal even rondneuzen dan voor lagere prijzen