Archief - update

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

destroyer007

Legacy Member
hallo,
ik heb nu een
intel celeron-s 1300mhz
gigabyte GA-6VTXE
256 ram
nvidia geforce mx 460 64 mb
diskettestation
cd-rw station
dvd-rw station
harde ploate van 38 gb

men moederbord is 29 graden
cpu 38graden




nu heel da gedoe gaat veel te traag ik kan het schrem muis toetsenbord case en videokaart hoouden maar weet er iemand wat ik kan doen om dit terug snel genoeg te doen gaan voor msn internet office en soms is photoshop :sleep:
thanks


sander aka destroyer :p

Speciall

Legacy Member
Ik zou'm is herinstalleren,
deze pc is snel genoeg voor office en internet. Eventueel upgrade naar 512MB RAM maar Sdram is helaas niet goedkoop (tenzij 2de hands)


Je kan ook proberen uw CPU te overklokken al gaat die niet veel bijbrengen qua snelheid

destroyer007

Legacy Member
nkan ieand zegge hoe ge diene overclockt want in aida 32 (programmake da zegt wa er in uw pc zit) staat naast de processor maximum 2400

3lb4rt0

Legacy Member
wa meer ram en een nieuwe proccesor maar dan ook wel een nieuw moederbord enzo of zoals speciall al zei herinstalleer alles eens of doe eens een spyware check 'spybot s&d' of 'adaware personel' gebruik ze alle 2

3l b4rt0

destroyer007

Legacy Member
ja ik gebruik die twee antispywareprogramma's alle dagen

destroyer007

Legacy Member
maar inderdaat opnieuw installeren maart prrbleem is da ik windows ni heb en de rest van men programma's ook ni

Speciall

Legacy Member
als't toch maar voor office/internet is: Ubuntu Linux, gratis te downloaden incl Openoffice 2.0, je mag hier altijd een cdke kom hale :-)
dan is je probleem met software al opgelost :-)


Ik zou buiten eventueel extra RAM geen geld meer in deze PC steken.
Als je voeding zwar genoeg is kan je volgende overwegen;

MSI K8MM3-V moderbord (s754) +/- 55€
Sempron 2800+ CPU: 70 a 80€ dacht ik
512MB DDR = +/- 45 a 50 euro

Als je windows erop wil moet je 'm wel herinstalleren en dus je cd's terugvinden.

destroyer007

Legacy Member
jij woont in leuven? ik woon maar 6-7 kilometer van u vandaan haasrode nl.

destroyer007

Legacy Member
by the way nice site heb je in leuven een winkel ?
want ik denk dat ik dat wel al ergens gelezen heb "optima solutions"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan