Archief - Twijfelgeval: D500 of D600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stevitski

Legacy Member
titel zegt genoeg! Ik ben aan het twijfelen tussen deze gsm's. Zijn er mensen die mijn tips kunnen geven?

Zijn andere gsm's beter?

FEW

Legacy Member
samsung zeker?
nuja, ik zou voor sony ericsson gaan. tenzij ge persee een klap-/schuifgsm wilt, dan toch best samsung.

sony ericsson is imo het handigst en designs zijn ook mooi. maar die is beide natuurlijk persoonlijke keuze.
ik kan een ding zegge, mijn zus is overgestapt van sony ericsson naar samsung en ze heeft er spijt van ;)
ik ben alleszins heel content van mijn sony ericsson en ik vind mijn zus haar nieuwe samsung ook ni echt geweldig

[TFT]Poky

Legacy Member
ik zou gaan voor d500 als hem niet als mp3 speler moet gebruikt worden.
D500 vind ik persoonlijk mooier, en is nu een pak goedkoper geworden.

Is de 2 megapixel camera van de d600 echt zo belangerijk ten opzichte van de 1,3 megapixel van de d500 en is storage belangerijk, D500 heeft 80mb intern (d8 ik) en d600 werkt met flash kaartjes.

Het zijn alle 2 goede toestellen, maar je moet een beetje voor u eigen uitmaken of het die dikke 150 € meer waard is in u geval.

Stevitski

Legacy Member
ja kijk ik zal het zo stellen.. Op ebay eeft er ne gast ne D600 voor 240 euro, splinternieuw op factuur, maar ik weet niet wat ik daar van moet denken... Hij had er 10 zei hij en had er nog één voor mij, indien ik één wou..

is da veilig? Ik weet het echt nie wa te doen

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Kijk naar ze reputatie e... En lees de commentaar.
En what the heck, alst gestolen is.. so be it, ik zou er nix mee inzitn zu, tis nie dak ier al op straat tege gehouden ben door ne flik die 't serienummer van me GSM zomaar ff wou controleren.

[TFT]Poky

Legacy Member
ik heb mijne d500 ook zo kunnen kopen in den tijd voor 250 € compleet nieuw, die kwamen gewoon van een faillisement zei die meneer mij.

Ik zou naar zijn commentaar kijken en eventueel gsm afhalen.

Stevitski

Legacy Member
zijn commentaar is privé, maar alles is groen! Ik kan hem niet afhalen, want die pee woont 150 km van mij :p

wat ik wou vragen, is die D500 ook een goeie gsm, qua geluid en foto's trekken, want als ik die gast niet meer hoor, koop ik mij een D500, of zijn er nog andere gsm's goed, want ik ben nie zo voor ericsson..

zaffah

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Kijk naar ze reputatie e... En lees de commentaar.
En what the heck, alst gestolen is.. so be it, ik zou er nix mee inzitn zu, tis nie dak ier al op straat tege gehouden ben door ne flik die 't serienummer van me GSM zomaar ff wou controleren.

de flikke zulle rap aan u deur staan ze alst ne gepikten is.
Ze voeren dat nr van u gsm in (dno hoe da noemt), en dan kunnen ze dat volgen via uw provider.

Ze zullen zelfs zo vriendelijk zijn van te zeggen wanneer je hem hebt aan/uit gezet en waar je er mee gebeld hebt etc.

LSDsmurf

Legacy Member
Traxy zei:
ja kijk ik zal het zo stellen.. Op ebay eeft er ne gast ne D600 voor 240 euro, splinternieuw op factuur, maar ik weet niet wat ik daar van moet denken... Hij had er 10 zei hij en had er nog één voor mij, indien ik één wou..

is da veilig? Ik weet het echt nie wa te doen
Je kan het nooit zeker weten maar wss is dat iemand die 10 GSMs in bulk heeft gekocht en die nu tegen een iets hogere prijs doorverkoopt.

Het feit dat hij ze op factuur zet doet mij ook vermoeden dat het hier om een bedrijf gaat.

Stevitski

Legacy Member
deze mail heb ik van hem gekregen!

Deze zijn zeker niet gestolen,
Daar hou ik mij niet mee bezig.
Mijn leverancier werkt samen met Duitse en Nederlandse leveranciers.
Hij geeft sowieso 1 jaar garantie, buitenuit heb je altijd nog 2 jaar
fabrieksgarantie
Ik verkoop ze ook via ebay en ze gaan buiten aan 255 als zoete broodjes.
Ebay vraagt hiervoor 11 euro per gsm dat ik verkoop , vandaar 240 de min
prijs.
Met de post, standaardpakket(kan je op de site nazien tot 5kg) kost 9 euro,
is het gemakkelijkst.
Levertijd is gewoonlijk 1 dag.
Koper stort op mijn rekening en ik stuur het toestel op.
Als je dat interesseet dan stuur ik jou al mijn gegevens door.

Mvg,
Liaz.

Ik hoop gewoon dat ik mij het niet beklaag met de D500 ...

simpele duif

Legacy Member
ik heb een tijdje getwijfeld tussen de K750i, D600 en de 6280
nu bleek uit reviews dat de camera en bouwkwaliteit van de SE beter waren dan van de andere modellen (bovendien was hij nog eens goedkoper ook)
mij keuze was dus zeer snel gemaakt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan