Archief - TV kopen in Nederland: wat met garantie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met het kopen van een TV in Nederland?
Ik zou graag een LED kopen, en er is een winkel in Maastricht waar je kan afhalen. Wij moeten daar deze week zijn; dus dat komt goed uit.

Maar wat al er problemen zijn? Garantie?

Het gaat trouwens om een Samsung TV.

Tonerider

Legacy Member
dan moet je terug naar die winkel of rechtstreeks naar Samsung op sturen.

Feonores

Legacy Member
Ja kan die tv gwn kopen
En als er het eerste jaar iets mis mee is dan kun je naar de winkel gaan. Het tweede jaar opsturen naar de fabrikant! Zeker doen! Ik kocht mijn tv daar een samsung ledtv.. 300euro verschil in prijs met Belgie En aan naft rijd ge nooit zoveel op om naar daar te Gaan... Parking 5euro. Dus ge doet altijd winst! En nu dat het solden zijn..

Swagger

Legacy Member
Sdc zei:
dan moet je terug naar die winkel of rechtstreeks naar Samsung op sturen.

bij mijn LG was dat rechtstreekse interventie. Vraag mij af of ze moeilijk gaan doen als je die hebt aangekocht in Nederland & bijgevolg moet beroep doen op Samsung Nederland?

Feonores zei:
Ja kan die tv gwn kopen
En als er het eerste jaar iets mis mee is dan kun je naar de winkel gaan. Het tweede jaar opsturen naar de fabrikant! Zeker doen! Ik kocht mijn tv daar een samsung ledtv.. 300euro verschil in prijs met Belgie En aan naft rijd ge nooit zoveel op om naar daar te Gaan... Parking 5euro. Dus ge doet altijd winst! En nu dat het solden zijn..

Thx voor de reactie. prijsverschil is idd toch wel opmerkelijk met hier in België.

Feonores

Legacy Member
Swagger zei:
bij mijn LG was dat rechtstreekse interventie. Vraag mij af of ze moeilijk gaan doen als je die hebt aangekocht in Nederland & bijgevolg moet beroep doen op Samsung Nederland?



Thx voor de reactie. prijsverschil is idd toch wel opmerkelijk met hier in België.

Ik woon in een grensdorp dus voor mij was de keuze snel gemaakt. En het is eigenlijk schandalig dat het prijs verschil zo groot is. Verl plezier met je nieuwe tv!

Mr. Humphries

Legacy Member
Feonores zei:
Ik woon in een grensdorp dus voor mij was de keuze snel gemaakt. En het is eigenlijk schandalig dat het prijs verschil zo groot is. Verl plezier met je nieuwe tv!

Even off topic: woon jij ook in putte?

KenHas

Legacy Member
Is misschien beetje te laat maar is het niet zo dat (o.a.) Samsung vanaf een bepaalde grootte garantie aan huis levert? Was een jaar of twee geleden toch zo. Toen ook een tv in nederland gekocht, na 6 maanden defect. Gebeld naar service center en dag erna stond er een technieker aan de deur.

Tribal

Legacy Member
KenHas zei:
Is misschien beetje te laat maar is het niet zo dat (o.a.) Samsung vanaf een bepaalde grootte garantie aan huis levert? Was een jaar of twee geleden toch zo. Toen ook een tv in nederland gekocht, na 6 maanden defect. Gebeld naar service center en dag erna stond er een technieker aan de deur.

Is met de meeste merken zo tv's >32" worden normaal aan huis hersteld.

Cron

Legacy Member
Bij welke winkel zou je die dan kopen?
Waar is het zoveel goedkoper?

Samsung WebCare

Legacy Member
KenHas zei:
Is misschien beetje te laat maar is het niet zo dat (o.a.) Samsung vanaf een bepaalde grootte garantie aan huis levert? Was een jaar of twee geleden toch zo. Toen ook een tv in nederland gekocht, na 6 maanden defect. Gebeld naar service center en dag erna stond er een technieker aan de deur.

Beste KenHas,

Dit klopt. Service aan huis wordt geleverd voor televisies van 37inch en groter. Dit geldt voor adressen binnen Nederland, België en Luxemburg (uitzonderingen hierop worden vermeld op onze website).

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

GaMe®

Legacy Member
Swagger, waar zijt ge hem in Maastricht gaan halen? En waarom precies daar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan