Archief - TV 46" - 50" plasma

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PolletPoulet

Legacy Member
Hello all,

Ik zou graag een tv kopen 46" - 50" max. Nu ik heb eens op redcoon gekeken, en die prijzen verschillen zoveel, terwijl er, volgens mijn beperkt inzicht in tv's :p, toch niet echt veel verschil zit op de specificaties en of gadgets.

Nu ik moet gewoon een deftige tv hebben, met een superieure beeld en geluidskwaliteit (in de mate van het mogelijke natuurlijk). Voor de rest moeten daar absoluut geen gadgets a la wifi of "skype ready:wtf:" aan zijn. 3D is een toepassing waar ik misselijk van word en koppijn van krijg, dus dat moet er zelfs ook niet bij zitten. Aloewel het blijkbaar bij alle tv's tegenwoordig al standaard inzit, of ben ik mis?!

Budget ligt rond de 1000EUR mag er een klein beetje boven gaan, maar ook zeker eronder ; )

Greets
Jerre

PolletPoulet

Legacy Member
Reapo zei:
Hoe ver zit je van het scherm? Als dit minder dan 3m is dan volstaat een 46"" ruimschoots imo. Deze bv.: Panasonic TX-PF46ST30 - Plasma Televisie - Panasonic *| redcoon België

waar ik nu zit, zit ik toch wel een 5 tal meter van het scherm. binnen enkele maanden verhuis zit, dan zit ik ongeveer een 4tal meter van het scherm.

dit even ter informatie.

het jammere aan die tv vind ik de omlijsting (althans op de foto lijkt het een dikke omlijsting te zijn. altough is dat gewoon een foto natuurlijk). ofcourse is dit een klein shit detail, maar als je nog andere voorstellen hebt, doe gerust. ik heb graag veel keuze :applause:

demon326

Legacy Member
Met een Panasonic plasma zit je altijd wel goed...

Als je echt de beste beeld kwaliteit wilt, kan je voor de 50VT30 gaan, deze is echter ~400 Euro duurder:unsure:.

De bezel(rand) zal bij een plasma altijd dikker zijn, maar valt zeer goed mee!

PolletPoulet

Legacy Member
Reapo zei:
Idd. En mooi binnen zijn budget. Voor 5m afstand is een 50" wel gerechtvaardigd.

Panasonic TX-P50G30E - Plasma Televisie - Panasonic *| redcoon België

Voilla, gisteren nog besteld, laten we hopen dat dit beest hier snel is. Alvast bedankt voor al u hulp (geldt voor iedereen in de thread hier trouwens).

demon326 zei:
Met een Panasonic plasma zit je altijd wel goed...

Als je echt de beste beeld kwaliteit wilt, kan je voor de 50VT30 gaan, deze is echter ~400 Euro duurder:unsure:.

De bezel(rand) zal bij een plasma altijd dikker zijn, maar valt zeer goed mee!

Heb ik er bijna ne tweede van ; ). Ik veronderstel dat na een deftige isf calibratie het verschil redelijk miniem zal zijn.

En yes, was ik mij ook van bewust, had het al meerdere malen gelezen. Had toch stiekem een beetje gehoopt dat de plasma technologie daar al verder in gevorderd was. Maakt eigenlijk niet zoveel uit, is maar een detail.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan