heb daar op stage een tijdje met moeten werken. is op zich wel handig voor de doorsnee zaken (browsen, filmpjes zien, ...). na een tijdje kan je daar toch vlot met werken. het grootste nadeel in mijn ogen was bij het selecteren van tekst. dat was echt verdomd moeilijk om met die muis te doen.
veel beter voor mijn pols voelde het nu wel niet aan ze, meeste trackbals hebben zowat dezelfde layout als een deftige muis. een juiste zithouding (ivm hoek van uw pols) doet veel meer als gewoon van muis veranderen.
wat wél een groot verschil geeft is werken met een pen (dus zo'n tekentablet). omdat ge daar uw pols helemaal anders houd. valt héél gemakkelijk met te werken als je 't gewoon bent.
voor gamen zijn beide barslecht
