stryker000
Legacy Member
Hey 9-levers
Nu dat mn vakantiewerk er bijna opzit, wordt het eens tijd dat ik ga zien naar een nieuwe pcke. Mn Q6600 verdient na 4jaar eindelijk eens wat rust
Ik weet ondertussen al wat voor pc ik ineen ga steken(AMD octacore), maar het gpu-gedeelte is nog vaag. Voor de moment heb ik dus een HD4890 Black edition van xfx steken en hij doet het prima. dus om toekomst/budget gewijs te gaan zien: ik kan een HD4890 vaporx kopen voor 80euro, maar ik heb maar een coolermaster psu van 650w. Dus is het beter/mogelijk om te crossfiren voor die prijs of toch beter ineens voor een nieuwe zien?
Mn budget voor gpu is om en bij de 200 euro
Sent with my HTC Desire
Nu dat mn vakantiewerk er bijna opzit, wordt het eens tijd dat ik ga zien naar een nieuwe pcke. Mn Q6600 verdient na 4jaar eindelijk eens wat rust
Ik weet ondertussen al wat voor pc ik ineen ga steken(AMD octacore), maar het gpu-gedeelte is nog vaag. Voor de moment heb ik dus een HD4890 Black edition van xfx steken en hij doet het prima. dus om toekomst/budget gewijs te gaan zien: ik kan een HD4890 vaporx kopen voor 80euro, maar ik heb maar een coolermaster psu van 650w. Dus is het beter/mogelijk om te crossfiren voor die prijs of toch beter ineens voor een nieuwe zien?
Mn budget voor gpu is om en bij de 200 euro
Sent with my HTC Desire
ja meer weet ik er niet meet van & kan het ook niet lezen door m'n case (antec ninehundred).