Archief - TFT Monitor 19" (Neovo)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DPL

Legacy Member
idd zeeer goedkoop

specs lijke toch "normaal" (het enige wa een beke raar is, maar daar ik toch niet zoveel van TFT's enal ken, is dat de helderheid nogal laag ligt volgens mij)

phixiuZ

Legacy Member
DPL zei:
idd zeeer goedkoop

specs lijke toch "normaal" (het enige wa een beke raar is, maar daar ik toch niet zoveel van TFT's enal ken, is dat de helderheid nogal laag ligt volgens mij)

Net even naar zo'n Samsung gekeken en bleek dezelfde helderheid te hebben. Hoewel de kijkhoek niet zo optimaal is? 140/130?
En is dit nu werkelijk 8 ms of 12 ms? Als ik kijk op de website van AG Neovo zie ik dat de F-419 12 ms heeft, maar dan nog is het zeer goedkoop :).

DPL

Legacy Member
zou ge die eventueel kope ofzo?

Als ge echt kwali wilt zouek toch ne Samsung neme tenzij da ge van dees echt zegt "wou goeiekoop moetek hebbe"

|XcW|

Legacy Member
Uhm, ne maat van mij heeft ook zo ene. Maar dan de 17" versie. En ik moet zeggen. Da zijn ferm schermpkes zenne.

Edit: Dit kost het bij mijne pc boer:

Neovo F-419 - 19inch TFT - 12ms Analoog - BLACK

€ 284

phixiuZ

Legacy Member
Wel het is niet echt voor mij, eerder voor mijn zus. Kwaliteit moet ze niet echt hebben, qua ms dan toch.

@DPL: Wie zegt dat deze niet goed zijn? ;) Het is toch niet omdat ze minder bekend zijn, dat ze slecht zijn, ofwel? :)

Black Night

Legacy Member
Bij de PC-boer ook even om raad gevraagd ivm Neovo. Die verkiest Neovo zelfs boven Benq. Hij zegt dat de schermen enorm goed zijn.

Wss is Neovo goedkoper omdat ze nog moeten doorbreken in Belgie...

phixiuZ

Legacy Member
Black Night zei:
Bij de PC-boer ook even om raad gevraagd ivm Neovo. Die verkiest Neovo zelfs boven Benq. Hij zegt dat de schermen enorm goed zijn.

Wss is Neovo goedkoper omdat ze nog moeten doorbreken in Belgie...

Wel ze was aan het twijfelen tussen deze of een BenQ 17" met 4 ms, maar zij gaat echt niet het verschil merken en die Neovo is dan ngo veel groter voor dezelfde prijs!

Dit klonk wel serieus overtuigend. Merci :). De redenen waarom ze volgens mij zo goedkoop zijn, alleszins dit scherm, omdat het eind 2004 is uitgekomen, mjah het is nog steeds een kwalitatief zéér goed scherm precies, en zeker voor die prijs precies.

Ik zou overwegen om deze dan toch te kopen.

Black Night

Legacy Member
En je bent niet alleen. Ik ga mij binnenkort ook wss dit scherm aankopen.

Alleen zou ik graag zelf het scherm in actie willen zien... :)

nerioguykes

Legacy Member
Euh check anders men sig eens onderaan.

Zijn wel degelijk goei schermkes zenne kopen die handel...... ;)

Satanic`

Legacy Member
ne maat van mij heeft ook ne 17" neovo, en da zijn echt ferme schermkes :)

ZyphO

Legacy Member
bij ons in lingier is het voor de moment 249€ voor die schermkes.

paas actie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan