Archief - telenet/belgacom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jabo

Legacy Member
Hoi

Momenteel heb ik de shake fibernet,omdat het volume te weinig voor me is
ben ik aan het twijfelen om over te gaan naar fibernet xl prijs wordt dan wel 71.95 voor 1 jaar normaal €79.95 er komt ook nog €13.50 bij voor de kabel
=dus €85.45 per maand,na 1 jaar zal er waarschijnlijkweer €8 bijkomen

Nu heb ik bij Belgacom gezien dat ze een pack hebben voor €65.27
waar ik gelijkaardige opties heb als bij qua telefoon,up/down ligt wel wat lager maar is nog ruim voldoende in mijn ogen,meerdere tv's aansluiten is niet nodig.

Is als je bij Belgacom je niet meer belt dan je abonnement voorschrijft nu werkelijk maar €65.27 of zit er daar ergens een adder onder het gras

En welke van de 2 zou nu de beste optie zijn?
we spreken hier toch over een verschil van €20.

grt

M_K_

Legacy Member
mijn ervaringen(thuis + vrienden + famillie) met internet zegt tog om voor telenet te gaan omdat hier minder problemen mee zijn.

Heb zelf nooit belgacom gehad maar bij de mensen die het hebben merk ik dat het internet dagelijks meerdere malen uitvalt voor halve minuut ofzo en dat de beloofde snelheid lang niet gehaald word (16mbit van de beloofde 25)
Heb zelf telenet en heb dit nu bijna een jaar en is 1 keer uitgevallen door een storm en haal 48.5 mbit van de beloofde 50. Wel is het inderdaad jammer dat het limiet zo laag is bij telenet.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Bij belgacom hangt je snelheid er vanaf hoever je van een centrale zit

Also, vroeger hadden we hier Belgacom staan en toen vertraagde je internet als er iemand tv keek/telefoneerde
Nu is dat blijkbaar al wel opgelost voor zover ik heb gelezen

Ook denk ik dat je je zou kunnen ergeren als je overschakelt naar Belgacom omdat het trager internet is (dat zou ik toch hebben)

jabo

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Ook denk ik dat je je zou kunnen ergeren als je overschakelt naar Belgacom omdat het trager internet is (dat zou ik toch hebben)
op papier heb ik met fibernet nu up:2,5mb
bij belgacom zou ik 3.5 mb hebben,dl wordt wel minder maar daar kan ik mee leven
dus bij belgacom zou ik in theorie sneller internet moeten hebben dan wat ik nu al heb en waar ik tevreden over ben bij fibernet xl zou het nog sneller zijn maar
kost me dan weer €20 euro meer


grt

MaximumOfBass

Legacy Member
geloof belgacom aub nooit!

wij hebben thuis een pack waar er 25 mb/s belooft wordt, we zitten niet dicht genoeg bij een centrale en hale maar 7mb/s, schandalig slecht!

fraCk

Legacy Member
Wij hebben scarlet VDSL2.. 25 down en 3,5 up (en dat halen we ook). Snap niet dat er zoveel mensen belgacom verkiezen boven scarlet? Mijn broer is technieker bij JFS - er is gewoon geen verschil :) behalve de prijs dan natuurlijk.

jabo

Legacy Member
fraCk zei:
Wij hebben scarlet VDSL2.. 25 down en 3,5 up (en dat halen we ook). Snap niet dat er zoveel mensen belgacom verkiezen boven scarlet? Mijn broer is technieker bij JFS - er is gewoon geen verschil :) behalve de prijs dan natuurlijk.
geen digitale tv van scarlet bij ons te verkrijgen...

fraCk

Legacy Member
jabo zei:
geen digitale tv van scarlet bij ons te verkrijgen...
Belgacom ook niet dus? Want zover ik weet is dat hetzelfde.

Wij hebben toch belgacom decoders en interface.. (ook scarlet TV) Maargoed, er kan natuurlijk verschil zitten ergens.

jabo

Legacy Member
Heb nog eens nagevraagd vandaag en Scarlet kan dus geen digitale tv leveren op het adres,Belgacom wel...

fraCk

Legacy Member
Heb aan mijn broer gevraagd..die zegt dat het op dezelfde lijn is. Scarlet is immers van Belgacom. Heel vreemd..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan