Archief - Telenet shake/digitale TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeuntje

Legacy Member
Dag iedereen,

Hier thuis hebben we telefonie, tv en internet van Telenet. We hebben nog het oude abbonement expressnet, dit is dus geen telenet shake.

Omdat er nieuwe abbo's zijn ( fibernet ) willen we overschakelen naar dat. Maar omdat digitale TV nu toch ook wel leuk is zijn we van plan een shake te nemen. Maar hoeveel kost digitale TV nu juist? En betaal je dan ook nog voor kabel ( denk het niet maar voor de zekerheid :) ) ?

Wat betalen wij nu per maand :

internet : 45 euro / maand
telefonie : 20 - 30 euro / maand
TV : 160 - 170 per jaar ( 13,75 euro / maand )

------------------------------------------------------
83,75 euro per maand voor deze 3




Fibernet Shake : 54,95 / maand + gratis installatie + activering

Maar welke kosten zijn hier nog aan gebonden? :) Want die klootzakskes van zakkenvullers durven wel heel veel kleine lettertjes edg te gebruiken.

Mvg

Skidz

Legacy Member
Ik dacht dat de gratis installatie en activering alleen was als je nog geen klant was van telenet.

Jeuntje

Legacy Member
Vast internet

Promotie: Gratis installatie
Dit aanbod is geldig

- t.e.m. 29/12/2011
- voor nieuwe internetklanten (uitgezonderd Basic Net klanten)
- bij een online bestelling van Telenet Internet
- bij een jaarovereenkomst
- als je nog geen Internet hebt, installeren we draadloos internet

Voorwaarden

Het aanbod is niet cumuleerbaar met andere online voordelen, behalve gratis activering bij Fibernet (XL) en €20 korting op de activering bij Basic Internet.

Promotie: korting op activering

Promotie: Gratis activering bij Fibernet of Fibernet XL
Dit aanbod is geldig

t.e.m. 29/12/2011
voor nieuwe internetklanten (uitgezonderd Basic Net en Basic Internet klanten)
- bij een online bestelling van Telenet Fibernet (XL)
- bij een jaarovereenkomst
- als je nog geen Internet hebt, installeren we draadloos internet

Voorwaarden

- Het aanbod is niet cumuleerbaar met andere online voordelen, behalve gratis installatie internet.

Promotie: Online voordeel: €20 korting op de activering bij Basic Internet
Dit aanbod is geldig

t.e.m. 29/12/2011
voor nieuwe internetklanten (uitgezonderd Basic Net en Fibernet (XL) klanten)
bij een online bestelling van Telenet Basic Internet
bij een jaarovereenkomst
als je nog geen Internet hebt, installeren we draadloos internet

Voorwaarden

- Het aanbod is niet cumuleerbaar met andere online voordelen, behalve gratis installatie internet.

Promotie: 2 maanden gratis hosting voor domeinnamen
Dit aanbod is geldig

voor een domeinnaamregistratie (.be, .com, .org, .net, .eu)
voor nieuwe en bestaande internetklanten

Aanpassing van je internetabonnement

Voor de aanpassing van je internetabonnement rekenen we soms €50 aan als administratieve kost. Meer info.


Ik veronderstel dat je aan alle voorwaarden moet voldoen ?

M_K_

Legacy Member
het gaat goedkoper zijn als wat je nu hebt maar bij die 55 voor shake komt er ook nog die 13 euro ofzo bij voor de kabel zelf, de telefoon kabel valt wel af. dus word het zo een 68eur per maand denk ik.

Gundor

Legacy Member
Fibernet 40 is goed genoeg en idd goedkoper dan wat je nu hebt :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mr. Humphries

Legacy Member
Bij die 55 euro van de shake komt zoiezo het kabelabbonement nog.

Die telefoonkabel is toch gewoon de kabel geworden?

Gundor

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Bij die 55 euro van de shake komt zoiezo het kabelabbonement nog.

Die telefoonkabel is toch gewoon de kabel geworden?

Alles gaat via de gewone tv kabel inderdaad


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan