spectrious
Legacy Member
http://www.pixmania.nl/nl/nl/169142/art/teac/externe-harde-schijf-300.html?itag=3916
Is dit een goede Ext. HD ?
Geen mem buffer vermeld, acces time.
Enkel 7200 rpm, USB/Firewire, 480 mb/s
Is dit een goede Ext. HD ?
Geen mem buffer vermeld, acces time.
Enkel 7200 rpm, USB/Firewire, 480 mb/s
