Archief - tablet PC's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-DNB-

Legacy Member
heeft iemand hier een tablet pc waarvan hij kan zeggen dat hij zeer content is en hierbij laten we de ipad buiten beschouwing, want zou sneller iets kopen dat niet van apple is en dit vooral om de prijs.

samsung ?? acer ??
zijn deze goed?

alvast bedankt

«Vision»

Legacy Member
asus ASUSTeK Computer Inc. - Eee- ASUS Eee Pad Transformer TF101
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500 Android - OVERZICHT | SAMSUNG
acer ICONIA TAB A Series | Product Series

Dat zijn de 3 grootste concurenten van de ipad.

Persoonlijk heb ik al met de samsung tab 10.1 3G en de gewone wifi gewerkt en ook met de Asus Transformer. En ik vind deze zeer gelijkaardig qua prestaties. Het hangt er echt van af van welke versie dat ge neemt 3g of niet en 16 of 32 Gb.

Persoonlijk vind ik de samsung het mooiste. Ik zou zeggen ga eens in een computerwinkel en vraag een demo. Qua gebruiksgemak zit er toch bitter weinig verschil omdat ze bijna allemaal op android draaien.

Lan

Legacy Member
Als je een tablet koopt, zorg dan dat deze onder android 3.x draait (of nog beter 4.x).
Anders heb je eigenlijk een veredelde telefoonversie die nog niet aangepast is aan de grotere schermafmeting.
Het moet zelfs geen officiële versie zijn.

Overweeg eventueel ook de kindle fire

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik ben zelf ook aan het twijfelen, maar bij mij wordt het de iPad (even duur als de Samsung!!!) of de Sony tablet S. Zoiezo ook met 3G.

Nu heb ik wel juist een bestelling bij bruneau gedaan, waardoor ik gratis zo'n android tablet krijg en ga ik wsch wachten tot de ipad 3 uitkomt om die aanschaf te maken.

-DNB-

Legacy Member
alvast bedankt voor de reactie , ik ben wel het meest geintresseerd in die van samsung en zal wss vanmiddag om meer info gaan vragen over die galaxy tab.

Ben zelfs nog niet zeker of ik wel 3G neem, als ik die thuis gebruik en op andere plaatsen zoals bij vrienden heb ik dit niet nodig. Maar dan heb ik hopelijk later geen spijt dat ik dit niet erbij heb genomen...

Matey

Legacy Member
Ik heb de asus transformer, ben hier wel tevreden van. Ik heb de tablet en de keyboard dock, hoewel ik het onverantwoord vind om €100 te vragen voor die dock, is die wel handig.

Een mail typen zonder die dock is wel een vrij grote hel, het duurt eeuwen, dus bij andere tablets is dit ook niet zo handig. Een telefoon en een toetsenbord typen eenmaal vlotter :).

Ik verlang ook al tot Android 4.0 gereleased wordt op mijn TF!!

Ik twijfelde ook tussen de Asus en de Samsung Galaxy, maar de connectiviteit van de Asus vond ik dan weer beter. Qua looks is de Samsung idd wel sexy ;).

3G heb ik ook niet en heb daar geen spijt van, is goedkoper ook :p. Ik heb dit ook niet nodig, als jij nu zelf vaak op de trein of ergens waar geen wifi beschikbaar is de tablet wenst te gebruiken, is dit natuurlijk iets anders.

-DNB-

Legacy Member
Heb dus de galaxi gekocht, ik vind het een supertoestel.
Is wel duur, maar het is wel zijn geld waard denk ik!

LaBuenaVida

Legacy Member
Jammer, zie nu pas uw topic.
Ik heb namelijk een Acer Iconia tab a500. De goedkoopste van allemaal, maar hij kan evenveel qua specs te bekijken.

Supertoestel en een full-usb poort is toch wel een must!

3G doe ik via tethering met mijn smartphone :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan