Ik heb de asus transformer, ben hier wel tevreden van. Ik heb de tablet en de keyboard dock, hoewel ik het onverantwoord vind om €100 te vragen voor die dock, is die wel handig.
Een mail typen zonder die dock is wel een vrij grote hel, het duurt eeuwen, dus bij andere tablets is dit ook niet zo handig. Een telefoon en een toetsenbord typen eenmaal vlotter

.
Ik verlang ook al tot Android 4.0 gereleased wordt op mijn TF!!
Ik twijfelde ook tussen de Asus en de Samsung Galaxy, maar de connectiviteit van de Asus vond ik dan weer beter. Qua looks is de Samsung idd wel sexy

.
3G heb ik ook niet en heb daar geen spijt van, is goedkoper ook

. Ik heb dit ook niet nodig, als jij nu zelf vaak op de trein of ergens waar geen wifi beschikbaar is de tablet wenst te gebruiken, is dit natuurlijk iets anders.