Archief - Surfen MSN en Muziek config voor 400€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sergeant_bob

Legacy Member
hey,

mijn broer wil een pc'tje nu had had vroeger een duron 950mhz dus niet zo veel waard :)
zijn bedoeling MSN,surfen en muziek laten spelen op zn 5.1 set
nu zijn HDD wil hij behouden 20GB (krijgt hij nooit vol zegt hij)
zijn DVD writer werkt ook nog
en natuurlijk heeft hij ook zijn case en voeding :) (voeding is een Antec 380W)

Asus K8N4-E Deluxe (S754-Nforce 4-Ddr 400-Pci- Ex-Glan-7.1) € 88.00
Msi NX 6200 LE PCI-E 128 Mb Ddr + Tv-Out + DVI Grafische Kaarten € 55.00
Apacer 512 Mb DDR 400 Geheugen € 56.00
Amd 2600+ Boxed Sempron 64 Bit With Cooler Socket 754 Processoren € 72.50
Totaal € 271.50
max budget 400€ maar hoe minder je gebruikt des te meer ik krijg ^^ (lieft uit een winkel rond gent :) )

1. die voeding is nog met een 20 pins aasluiting mijn zus heeft haaar een nieuwe voeding moeten kopen omdat haar mobo met 24 pins werkte en de 4 onderste leeglaten hielp niet, en dit mobo werkt met 24 pins als ik het op pics goed zie
2. past alles geen foutjes ben ik iets vergeten ? :)

Yank

Legacy Member
MSI K8MM-V € 56.9
AMD Sempron64 2600+ Boxed Sckt754 € 71
Twinmoss DDR 512MB PC-3200 € 45.95
Totaal: 173.95€ bij Forcom Express

Enigste echte verandering is gewoon moederbord met onboard vga en wat goedkopere winkel. Onboard vga is al meer dan voldoende voor wat die pc moet dienen, daar moet je niet bang voor zijn.

1) is er ook zo'n aparte 12V (rechtse aansluiting) op de voeding? Indien zo, geen probleem. Anders moet je een convertor kopen, ofwel meteen nieuwe kast met voeding (Aopen QF50-reeks kost +- 50€ incl 300W voeding).
2) Nope, niets vergeten.

Davion

Legacy Member
Nee, das de nieuwe ATX2.2 standaard pas.
Maar normaal werkt dat.

Sergeant_bob

Legacy Member
is dat nu met zo een 4pin erbij of gewoon leeglaten ?

thx yankee voor de config :)

Safeway

Legacy Member
stond in de carrefour nog deftig pctje voor enkel te surfen,msn ... office.
400 euro ofzo

Sergeant_bob

Legacy Member
Safeway zei:
stond in de carrefour nog deftig pctje voor enkel te surfen,msn ... office.
400 euro ofzo

kvin niks noch in de Carrefour reclame of in de makro
als hem nieuw koopt dan heeft em gelijk zvoeel oude stukken over :)

Sergeant_bob

Legacy Member
- Asus K8N4-E Deluxe (S754-Nforce 4-Ddr 400-Pci- Ex-Glan-7.1) € 88.00
- G.E.I.L. 512 Ddr 400 + Blue Aluminum Heat Spreader Geheugen € 52.50
- Msi NX 6200 TC PCI-E 128 Mb Ddr + Tv-Out + DVI Grafische Kaarten € 66.00
- Antec SLK 2650 BQE Midi Tower 350 Watt Black Quiet € 87.50
- Amd 2600+ Boxed Sempron 64 Bit With Cooler Socket 754 € 72.50
€ 366.50

dees ziek wel zeitte eeft em vandeneerste keer een nieuwe kast ook :)
ziet er dit volgens jullie ook deftig uit ? :)

L@TrO

Legacy Member
mss een x550 i.p.v de 6200tc , alé ja maakt niet veel uit bij het surfen :)

Dr_pimpie

Legacy Member
dieje duron 950 mhz moet eigenlijk ook nog voldoen voor te surfe en msn zene:), juist mss wat ram bijsteken ...

Safeway

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
kvin niks noch in de Carrefour reclame of in de makro
als hem nieuw koopt dan heeft em gelijk zvoeel oude stukken over :)

stond reclame in het nieuwsblad ... 399 euro
sempron 3000+
512 mgb


mjah oude stukken, alst voordeliger uitkomt.

Yank

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
- Asus K8N4-E Deluxe (S754-Nforce 4-Ddr 400-Pci- Ex-Glan-7.1) € 88.00
- G.E.I.L. 512 Ddr 400 + Blue Aluminum Heat Spreader Geheugen € 52.50
- Msi NX 6200 TC PCI-E 128 Mb Ddr + Tv-Out + DVI Grafische Kaarten € 66.00
- Antec SLK 2650 BQE Midi Tower 350 Watt Black Quiet € 87.50
- Amd 2600+ Boxed Sempron 64 Bit With Cooler Socket 754 € 72.50
€ 366.50

dees ziek wel zeitte eeft em vandeneerste keer een nieuwe kast ook :)
ziet er dit volgens jullie ook deftig uit ? :)
Waarom geen moederbord met onboard grafiche kaart? Bespaart je heel wat en je hebt toch niet meer nodig.

Sergeant_bob

Legacy Member
Yankee zei:
Waarom geen moederbord met onboard grafiche kaart? Bespaart je heel wat en je hebt toch niet meer nodig.

omdat hij wel eens een spelletje zal spelen soms maar hij zal het wel doen :)
en om ook zijn PC op zijn TV te kunnen aansluite :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan