Archief - sennheiser PC150 of Plantronics Audio 90?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schopaard

Legacy Member
Yoo!

Graag had ik jullie mening gehoord over deze twee headsets, ik zou namelijk één van de twee willen kopen,welke is volgens jullie de beste?

Thanks in advance!

Kenshi

Legacy Member
Zeker de sennheiser, anderhalf jaar geleden ook tussen deze beide aan het twijfelen. Had toen bij nogal veel mensen gelezen dat de mic van de Plantronics nogal snel kapot ging dus ja ...
Nog geen moment spijt gehad van de sennheiser ;)

RealFlub

Legacy Member
denk dat het allebei geen slechte headsets zijn, maar heb al goede reacties gehoord van de PC150 ;)

torquenstein15

Legacy Member
Vandaag is er een senheisser gesneuveld. Door men stomme broer ei doet hem aan steekt dan ding om luider te zetten in zijne zak. Ma roept om te eten ei loopt weg en ya daar ebde et diene draad is eruit. Zalig headset anders :)

sash1m1

Legacy Member
eigenlijk is dat een compliment voor het draagcomfort want hij besefte waarschijnlijk nie dat hij het aanhad

distinct

Legacy Member
lol. Anyway ik heb een pc150 en ik blijf erbij dat het een machtige headset imo :)

Grutman

Legacy Member
torquenstein15 zei:
Vandaag is er een senheisser gesneuveld. Door men stomme broer ei doet hem aan steekt dan ding om luider te zetten in zijne zak. Ma roept om te eten ei loopt weg en ya daar ebde et diene draad is eruit. Zalig headset anders :)

Vanmorgen las ik dit bericht.
Nu, 's avonds heb ik exact hetzelfde voorgehad, ook weggegaan en draad eruit :cry: , ook een senheisser (wel PC160, maar tverschil ziet ge toch niet)
Is da nu toeval of een onbewuste reactie op da lezen? :sop:

Desjelle

Legacy Member
Ik heb ook een sennheiser 150 gehad en ik vond dat die nogal vreemd op je oren zat. Die is dus nu ook kapot aan die draad en niet meer te maken. :(
Kheb dan maar een beetje op internet gezocht en naar reviews van de sennheiser pc160 en die zou prijs/kwaliteit niet goed zijn. Pc150 zou kwalitatief niet goed zijn. Uiteindelijk is het voor mij de Plantronics Audio 100 geworden.

Den deze dus. :)

Review

distinct

Legacy Member
ik vind de pc150 toch wel goed. hij is niet high-end maar je betaald er ook niet voor. De pasvorm vind ik goed; geluid is zuiver en de bass is ook goed imo ^^

schopaard

Legacy Member
Links:

belgische site: "naam" site:be
"naam" e-mail site:be
define:
x degrees fahrenheit in celsius
x miles in kilometers
feet
x kilogram in pounds
x meters in inch
x miles over x hours in meters per second
handige linkies:
voor statistieken: www.journalinks.be naar aps
voor experten: www.scholar.google.com
of www.kuleuven.ac.be , doorklikken naarzoekmatrix
voor sites: www.allwhois.com
cheken populariteit sites: www.linkpopularity.com
telefoonnummers: www.1207.be of www.wittegids.be of www.gelegids.be
getuigenissen: www.zelfhulp.be
www.mediargus.be

torquenstein15

Legacy Member
Grutman zei:
Vanmorgen las ik dit bericht.
Nu, 's avonds heb ik exact hetzelfde voorgehad, ook weggegaan en draad eruit :cry: , ook een senheisser (wel PC160, maar tverschil ziet ge toch niet)
Is da nu toeval of een onbewuste reactie op da lezen? :sop:

:offtopic:


Er zijn twee mensen aanwezig die een goede mecanieker zoeken om dit vermaken.;) Als je je geroepen voelt om dit te fixen je zou ons een plezier doen. Mij toch :)

M3ss0

Legacy Member
Wel een jaar geleden had ik nen Plantronics Audio 90 gekocht en die headset valt best wel mee, maar nog geen maand daarna win ik ne Senheisser pc150 op occ en tjah, ik heb die Plantronics NOOIT meer gebruikt.

Vooral veel meer draagcomfort bij de senheisser, deftig geluid en goeie micro.

Da*Frenkman

Legacy Member
is het mogelijk de microfoon af te nemen?

of zit die niet echt in de weg/in het zicht als je de headset gewoon gebruikt voor muziek te luisteren?

distinct

Legacy Member
Die microfoon kan je gewoon verdraaien, je kan hem zetten zoals je wilt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan