Archief - selar mp3 speler 1 gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GlEnN_87

Legacy Member
Brol...
Ik heb een philips gogear van 1 gig, heeft me 150 euro gekost maar het ding werkt zalig...

Pieter Paredis

Legacy Member
Een mp3 speler gelijk in mediamarkt die daar zo in een hok liggen.Gewoon met een andere naam op.

willem5

Legacy Member
keb et gelezen, ik denk toch dat ik ervoor ga, want velen hebben die

desert storm

Legacy Member
willem5 zei:
keb et gelezen, ik denk toch dat ik ervoor ga, want velen hebben die

wa's dat nu voor een redenering???:ironic: degene die die hebben zijn de onwetende consumenten die enkel naar de prijs en het aantal MB (of GB) kijken...

willem5

Legacy Member
ziet er goed uit, waar kan je hem in belgie kope denk je?

desert storm

Legacy Member
willem5 zei:

- ouder model
- geen FM-radio
- slechtere oortjes (nu ja, standaard oortjes zijn nooit echt goed :wtf: )

maar als je budget ietsje naar omhoog kan, kan ik je het nieuwste model aanraden, de Creative Zen Nano Plus 1GB, ik heb die namelijk zelf gekocht (nog voor €130 een paar maand geleden) en ben er heel tevreden over. enkel het feit dat het zo'n breekbaar afdekklepje heeft voor de batterij is een negatief punt.

deze dus: http://www.fnac.be/nl/produto.aspx?catalogo=telefonia&categoria=mp3Speler&produto=10026185

je kan die normaal gezien in 10 verschillende kleuren krijgen.

ps: ik snap wel niet waarom de muvo TX meer kost dan de Zen Nano Plus :s

Dreetn

Legacy Member
Ik heb een creative muvo n200 1Gb, kheb er 190€ voor betaald en ben zeer content.

willem5

Legacy Member
ik heb een Creative Zen Nano Plus 512 mb voor 65 euro gekocht

goede keuze?

en hoelang gaat die batterij mee?

desert storm

Legacy Member
willem5 zei:
ik heb een Creative Zen Nano Plus 512 mb voor 65 euro gekocht

goede keuze?

en hoelang gaat die batterij mee?

jup, ik zei het al, ik heb die ook (ikzelf de 1GB-versie, m'n jongere zusje de 512MB :p ) en ben er heel tevreden van ;)

batterij... moeilijk te zeggen, ik gebruik hem ongeveer een halfuurtje per dag (fietsen naar 't school) en ik denk dat ie dan 2 weken meegaat of zo... ik heb wel oplaadbare batterijen gekocht, ik raad je aan dat ook te doen, anders ga je op de duur meer geld aan AAA's gegeven hebben dan aan je MP3-speler zelf.

jeroenvde

Legacy Member
da is toch een van de belangrijkste dingen da ge naar kijkt als ge nen mp3 koopt hoelang da de batterij meegaat :s

ipv eerst is goed te kijken en vergelijken...

maarja me creative zult ge ni in de zak gezet zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan