Flatline
Legacy Member
hello, kwil graag men pc upgraden omdat ik met een héél zware bottleneck zit(q8300 met 69502gb :naughty
. en omdat ik mijn gpu heb zitten overclocken core clock:950mhz memory clock: 1400mhz voltage:1,180 @ 70C° load. ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar is dit een goeie temp? en ik sinds dien last heb van framedrops die gaan van 70 naar 35 op bf3. op furmark draait hij stabiel.
men vraag is nu of ik moet wachten op de ivy bridge of gewoon een sandy bridge systeem kopen?
dit had ik in gedacht Azerty
ik wil gewoon nog jullie mening over de koeler want ik zou de 2500k willen overclocken naar 4.8GHz. Kheb de h100 genomen omdat ik in reviews gelezen heb dat het de beste luchtkoeling verslaat op gebied van load.
op het moment heb ik deze voeding die meer dan genoeg is OCZ ModXStream Pro @ Azerty
. en omdat ik mijn gpu heb zitten overclocken core clock:950mhz memory clock: 1400mhz voltage:1,180 @ 70C° load. ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar is dit een goeie temp? en ik sinds dien last heb van framedrops die gaan van 70 naar 35 op bf3. op furmark draait hij stabiel.men vraag is nu of ik moet wachten op de ivy bridge of gewoon een sandy bridge systeem kopen?
dit had ik in gedacht Azerty
ik wil gewoon nog jullie mening over de koeler want ik zou de 2500k willen overclocken naar 4.8GHz. Kheb de h100 genomen omdat ik in reviews gelezen heb dat het de beste luchtkoeling verslaat op gebied van load.
op het moment heb ik deze voeding die meer dan genoeg is OCZ ModXStream Pro @ Azerty


Is gewoon de eerste dat registratie verplicht werd op toen nog telenet games 