Brutal!ty
Legacy Member
Ik heb mij over een tijdje terug een nieuwe gfx gekocht,met tv-out
Ik had eerst een kaartje met composiet aansluiting
Maar nu bij die nieuwe kaart is dat een S-video aansluiting
Wat is nu de beste oplossing:
Een S-video kabel kopen(5m) ---> +-20€
of een Verloopkabeltje dat er voor zorgt dat ik men oude kabel kan houden(composiet)
http://www.sectie.be/faq/pc2tv/pc2tv.htm
Ik had eerst een kaartje met composiet aansluiting
Maar nu bij die nieuwe kaart is dat een S-video aansluiting
Wat is nu de beste oplossing:
Een S-video kabel kopen(5m) ---> +-20€
of een Verloopkabeltje dat er voor zorgt dat ik men oude kabel kan houden(composiet)
http://www.sectie.be/faq/pc2tv/pc2tv.htm