Archief - [Rugzak]School

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaak

Legacy Member
Op 1 september is het weer zover, het school start. Ik moet 2 jaar elke dag een 17" laptop mee naar huis nemen met de fiets, en ook altijd mee naar school rijden. Welk is de beste manier om een laptop mee te nemen naar school speciale rugzak ? Ik wil niet met 2 rugzakken rond cruizen, met boeken & ene met ne laptop heeft er iemand een speciale rugzak voor ne laptop & war dat er nog veel boeken in kunnen ?

Mvg, Ward.

bloodoo

Legacy Member
wardkennes zei:
Op 1 september is het weer zover, het school start. Ik moet 2 jaar elke dag een 17" laptop mee naar huis nemen met de fiets, en ook altijd mee naar school rijden. Welk is de beste manier om een laptop mee te nemen naar school speciale rugzak ? Ik wil niet met 2 rugzakken rond cruizen, met boeken & ene met ne laptop heeft er iemand een speciale rugzak voor ne laptop & war dat er nog veel boeken in kunnen ?

Mvg, Ward.

ik heb zo 1wacht ik zoek effe welke het is
op de zak staat jansport airlift 2.0 ( heb naar fotos gezocht maar er lijken er zoveel zo te noemen,kzoek seffes verder) is een grote stevige rugzak met aan de achterkant,het stuk dat tegen je rug zit een grote rits.je kan dus de rugsteun openen en er een laptop insteken die er stevig in vast zit .( de ruimte erin is maar een 10tal centimer hoog en je kan een dikke band over de laptop spannen.het is er een speciaal voor laptops

EDIT , F it , seffes neemk fototoestel en load ik pic up

-Timo-

Legacy Member
Dat komt ervan he met een B-attest :p
Nene das ma voor te lachen he. Er zullen zo wel rugzakken bestaan. Zoek even op het net ;)

matthias

Legacy Member
enzo meer een heuptas ? ge hebt er zo van eastpack denk ik
kan ook nog tamelijk veel in ze

dendaak

Legacy Member
@bloodoo - merci man !
@ Thammels - Zeer grappig :lol: Ja, ik heb al rugzakken gezien maar moesten hier mensen zijn die kei neig kei hard tevreden zijn over hunne laptop rugzak ^^met extra boeken in te vervoeren. Dan mogen zei hun moddelekes posten

@Matthias - nee géén heuptas daar zenk ni zo voor :p

Dayofdead

Legacy Member
Logisch dat hij u een heuptasje aanraadde, u sig is namelijk roos ;)

dendaak

Legacy Member
Ja, dat zal het zijn. Zijn echt van die mensen é :lol: . . .

HUSKE

Legacy Member
Tis idd een RODE sig, ik heb ook zo een rugzak, maar die is merkloos.
Daar steek je eerst de laptop in een beschermhoes en dan steek je die in de rugzak en kan je die vastbinden (zo met een kliksysteem zoals heuptasjes :lol: ).

Heb hem wel nooit voort school gebruikt, toen had ik nog een 12" laptop (jaja, zolang is het al geleden) en maakte ik gebruik van een standaard laptopkabaske.

Als ge een laptop meeneemt naar school, laat hem dan in elk geval goed verzekeren. Mijne was verzekerd tegen diefstal en schade berokkent door u (ge moest maar eens verliezen met cs,BF2 ofzo) en schade berokkent door derden.
Kostte toen iets van een 50 euro/jaar.

*edit* Aan de rugzak is nog een groot vak voor bv boeken, en dan nog wa klein vakjes voor lader, muis wa cdroms en schrijfgerief enzo.

coap

Legacy Member
ik eb zo een hoes gekocht voor een powerbook echt mooi en die past perfect op men acer en steek die zo gewoon in mijn stevige eastpak :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan