laurievl
Legacy Member
Ik zit in het 2de jaar landmeten en heb een rekenmachine nodig die met gon werkt, ik heb nl een wetenschappelijke en een grafische (ti 84 plus) die beiden dit onderdeel niet beschikken. Ik heb het morgen niet nodig dus er is geen haast 
deze mag simpel zijn maar moet niet de goedkoopste zijn omdat ik het nog kan gebruiken in mijn verdere 'carrière' :')
alvast bedankt

deze mag simpel zijn maar moet niet de goedkoopste zijn omdat ik het nog kan gebruiken in mijn verdere 'carrière' :')
alvast bedankt