darkcre3p
Legacy Member
kbezit nu 512 ram geheugen en ik heb me zojuist oblivion aangeschaft maar hij hapert een beetje als ik buiten loop als ik in dungeons loop gaat het nog wat wel een beetje te verwachten was 
kheb der nu 2 ramlatjes van de 4 volzitten met samsung 256 DDR pc3200 cl3
kheb nu 2 vragen
-kan ik eender welke 512ramlatje toevoegen of moet het merk passen
-die 2 ramlatjes zitten elk in een blauwe slotje en der zijn nog 2 zwarte over, zie ik hier iets over het hoofd of had hp nog wat kleurtjes over
kwn of je dit zult nodig hebben maar voor de zkrheid heb ik toch nen prntscrn getrokken
ps. de rest is nog in orde, graka is niet nieuw maar kan het draaien en kheb 3100 mghz dus aan dat kan het niet liggen

kheb der nu 2 ramlatjes van de 4 volzitten met samsung 256 DDR pc3200 cl3
kheb nu 2 vragen
-kan ik eender welke 512ramlatje toevoegen of moet het merk passen
-die 2 ramlatjes zitten elk in een blauwe slotje en der zijn nog 2 zwarte over, zie ik hier iets over het hoofd of had hp nog wat kleurtjes over
kwn of je dit zult nodig hebben maar voor de zkrheid heb ik toch nen prntscrn getrokken
ps. de rest is nog in orde, graka is niet nieuw maar kan het draaien en kheb 3100 mghz dus aan dat kan het niet liggen
