Archief - ps vita of transformer prime

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_agent

Legacy Member
Hoi

Wat zouden jullie doen een ps vita kopen of een transformer prime? Ik heb reeds een galaxy note. Versceide reviews gelezen over beide ben er nog steeds niet aan uit

StanTem

Legacy Member
Das persoonlijk eh.
Wa moe ik eten op mijne boterham? Choco of confituur? Just hetzelfde...

The_agent

Legacy Member
Good point:) toch wil je weten wat mensen ervan denken.

ZeroGeass

Legacy Member
Depends wat je ermee wil gaan doen?

PS vita richt zich voornamelijk op het gamen...

Ok er zijn wel goede games voor een android tablet maar dan moet je het 90% doen met Gameloft meuk die gewoon cheape ripoffs zijn van andere games...

Dus als het puur om te gamen is ---> vita

Als het meer is om te surfen of andere zooi ---> tablet?

Muscleduck

Legacy Member
Ik zou wachten op de volgende generatie tablets :) Als je niet kan wachten, de prime.

The_agent

Legacy Member
Surfen doe ik ook met mijn note. Wel niet zo prettig als een prime mischien but i manage. Bwa af en toz gamen eigenlijk niet zo een zware gamer. Wat kan je eigenlijk met een tablet zoals wat je niet de note kan?

fieziek

Legacy Member
The_agent zei:
Surfen doe ik ook met mijn note. Wel niet zo prettig als een prime mischien but i manage. Bwa af en toz gamen eigenlijk niet zo een zware gamer. Wat kan je eigenlijk met een tablet zoals wat je niet de note kan?
Groenten op snijden.

Mr. Humphries

Legacy Member
Als je niet weet wat er mee te doen, waarom hem dan kopen? Geld te veel? Geef maar aan mij ;).

Samus007

Legacy Member
2 totaal verschillende dingen, gooi eens een muntje op anders

Als je al een galaxy note hebt om mobiel te surfen mss een Vita overwegen, games zijn echt niet te vergelijken anderzijds als je niet echt een gamer bent waarom dan een vita overwegen ...

KenHas

Legacy Member
Als diene mens daar geld wil aan uitgeven, laat hem toch doen ;)

Iedereen heeft wel zaken gekocht die hij eigenlijk niet nodig heeft ;)

McGregor

Legacy Member
KenHas zei:
Als diene mens daar geld wil aan uitgeven, laat hem toch doen ;)

Iedereen heeft wel zaken gekocht die hij eigenlijk niet nodig heeft ;)

Dat is net de bedoeling hier, het voorkomen van foutieve/nutteloze aankopen.
Aankoopadvies - Better safe than sorry...

OT:
Wil je echt een vita? Ik zou het eerst eens testen irl (bij een vriend, gm,...). Zoals hier reeds gezegd zal je er dan best hoofdzakelijk op gamen.

Wil je enkel een apparaat voor mediaconsumptie dan zou ik een tablet overwegen indien je denkt dat je het echt zal kunnen gebruiken. Gezien je al een smartphone hebt met een relatief groot scherm zou ik er toch eens goed over nadenken.

J3rry

Legacy Member
denk er ook aan android tablets gaan nooit lang mee, eerst krijg je een paar updates
maar nadien is er al een krachtigere tablet en aangezien google wel updates uitbrengt zal je nog steeds afhangen van de fabrikant van de tablet of die nog updates released voor de tablet

The_agent

Legacy Member
Hmmm begrijp ik. Ik heb de acer iconia een dagje mogen lenen. en ben tot de conclusie gekomen dat wanneer je een tablet koopt toch precies moet weten waarvoor je het gaat gebruiken. Een ps vita is een hebbeding dat van pas komt als je op reis gaat of als boorbeeld de kleine van mijn zus langskomt. Dus ga ik mijn note als tablet gebruiken. Een aparte tablet is overkill. En ga na een weekje een vita bijkopen. Wel eerst uittesten bij gamemania..

phate_13

Legacy Member
Inderdaad, want zo vind ik het nut van een tablet in het algemeen al zeer betwijfelbaar, buiten als "gadget". Er zijn weinig dingen die je met een tablet kunt en niet met een deftige ultraportable, terwijl je andersom, toch een heel deel dingen niet (stabiel) kunt met een tablet.

darklighter

Legacy Member
phate_13 zei:
Inderdaad, want zo vind ik het nut van een tablet in het algemeen al zeer betwijfelbaar, buiten als "gadget". Er zijn weinig dingen die je met een tablet kunt en niet met een deftige ultraportable, terwijl je andersom, toch een heel deel dingen niet (stabiel) kunt met een tablet.

Da's persoonlijk, ik ben heel content van mijn iPad, doe er vrij veel mee en neem hem overal mee, nog geen moment spijt van gehad na 2 maand.

De surfervaring en de manier van werken is gewoon superhandig en simpel, ik heb hem ook gekocht omdat mijn moeder niet overweg kan met computers, maar wel met mijn iPad...
Trouwens er zijn zoveel dingen die we allemaal hebben die infeite niet nodig hebben, en eigenlijk gadgets zijn ;).

on topic: Maar ik snap niet waarom je een Vita zou kopen als je eigenlijk geen gamer bent?

phate_13

Legacy Member
Natuurlijk, het was ook niet de bedoeling van tablets volledig af te braken. Maar voor mij hebben ze geen nut. Mijn ultraportable is veel nuttiger aan de ene kant en mijn smartphone aan de andere kant. Ik zie ook zeker zijn aantrekkingskracht, maar deze loopt veel verder dan het "nuttige" aspect, dat is vooral wat ik wou benadrukken. Het zijn meestal eerder gadgets, als je effectief iets nuttigs wilt bereiken zijn andere toestellen vaak interessanter. Maar dat hangt inderdaad af van het gebruikerspatroon.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan