Archief - PROJECT: Wa vinde van deze PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

venzl~

Legacy Member
yo mensen ik ga eens een PC aant inelkaar steken, wa vinde van dit
M/B ASROCK 939NF4G SATA2 S939 8XAGP+PCI Express
AMD BOX Athlon 64 X2 3800 S939
RAM DDR PC3200 1GB TRANSCEND ORIGINAL
Smartpower 2.0 450 or 500 watt
Seagate Barracuda SATA 80G HDD
Kast: AlienBackdr-bl (nen look a like alienware met doorzichtbare zijkanten met aangepaste Neon Licht
als 3D kaart heb ik atm een ATI 9600 XT 256mb DDR, maar als de nVidia 7900 GT een beetje goeiekoper is haal ik me die.
(wat er nu komt in te steken is 601 euro in gloednieuw duitse winkel)
vertel eens kank hier Q4 op highest quality aan? (hoeft geen grote resolutie)
Ik heb niet voor een AMD Athlon 64 X2 4200 of 4400 gekozen want deze kun je overclocken naar en 2.4GHz ( en met meer stroom naar bij 2.8 GHz )

your ratings plz :p

Sergeant_bob

Legacy Member
uuhm Casemodding =/= pc checken O_o

wil je nu stoefen met je pc ofzo O_o

n/o zenne maar sjoe sjoe

venzl~

Legacy Member
lol ik stoef, heb em zelf niet eens, ik zit idd verkeerd 'k moest nie bij casemoddings ma zat op die site klikte forum kwam hier uit :/

venzl~

Legacy Member
kan ik heb me vergist met de 3200+ / 3400+ een van die is 2.0GHz die je naar 2.4GHz kun overclokken
'k zoek een goei moederbord kweet nie als dit nog iets goed is

$anka

Legacy Member
asrock is ni goe
0.4 is ni echt een spectaculaire oc
ugly pre-mod case
en wat black_scorpion zegt
en tis ni de stroom die ge hoger zet, tis de spanning

gunnie

Legacy Member
dit is meer iets voor aankoop advies en als ze hem daar nie willen moeten ze hem maar locken ;)

moved

Davion

Legacy Member
Lijkt me goed, maar kzou voor een MSI K8N Neo4-FI mobo gaan, en of ge Q4 op High kunt spelen zou k niet weten, kvermoed van wel.

MeXto

Legacy Member
da is uiteraard geen slechte computer ma er zitten overbodige dingen bij
wa zijde nu mee 8 AGP sloten?!
voor zover ik weet gade er maar 3 écht nodig hebben:
-geluidskaart
-internet kaart voor draadloos internet
-en eventuele tv-kaart
en die 450/500 watt voeding is ook niet nodig
voor et systeem dadde gaat gebruiken ebde da echt nie nodig
ge hebt al genoeg met een 300 watt, zelfs al zoude de 7900GT hebben

Voor moederbord zou ik voor ASUS of ,zoals Davion zegt, MSI kiezen
en voor de RAM heb ik over het merk G.E.I.L. niks slechts te vertellen
en voor de kast, jah, ik heb liever een echte Alienware dan een look-alike
dus ik zou een andere nemen, het liefst van Thermaltake
en grafische kaart... hmmm ja, de 7900GT is idd niet slecht maar ik ga voor
de GTX met 512MB

belgarath03

Legacy Member
GTX is zijn meerprijs niet waard btw
en asrock zijn geen slechte mobo's, hun oc-kwaliteiten overstijgen asus, epox en soms zelf de duurste dfi! dat voor hun prijs, asrock heeft op dit moment de beste prijs/kwaliteit: 82€ voor een bord bijna evengoe als een dfi?? mijn keuze is rap gemaakt, met de juiste ram geraak je zelf boven dfi!

Yank

Legacy Member
MeXto zei:
da is uiteraard geen slechte computer ma er zitten overbodige dingen bij
wa zijde nu mee 8 AGP sloten?!
voor zover ik weet gade er maar 3 écht nodig hebben:
-geluidskaart
-internet kaart voor draadloos internet
-en eventuele tv-kaart
en die 450/500 watt voeding is ook niet nodig
voor et systeem dadde gaat gebruiken ebde da echt nie nodig
ge hebt al genoeg met een 300 watt, zelfs al zoude de 7900GT hebben

Voor moederbord zou ik voor ASUS of ,zoals Davion zegt, MSI kiezen
en voor de RAM heb ik over het merk G.E.I.L. niks slechts te vertellen
en voor de kast, jah, ik heb liever een echte Alienware dan een look-alike
dus ik zou een andere nemen, het liefst van Thermaltake
en grafische kaart... hmmm ja, de 7900GT is idd niet slecht maar ik ga voor
de GTX met 512MB
Zeg gast, als ge er niets van kent, dan post ge niet he:
- het zijn geen 8 AGP sloten, maar een AGP 8x slot, die 8x slaat op de maximale bandbreedte
- slot voor tv-kaart,... is PCI, niet AGP
- 300W kan echt wel krap zijn voor een 7900GT, zeker bij de goedkopere merken
- echte alienware = te duur voor wat je krijgt en niet los verkrijgbaar
- er zijn nog veel andere goede merken qua cases: antec, chieftec, aopen, lian-li, coolermaster
- 7900GTX is wel 200€ duurder dan 7900GT, da's al meteen een serieus verschil he

belgarath03 zei:
GTX is zijn meerprijs niet waard btw
en asrock zijn geen slechte mobo's, hun oc-kwaliteiten overstijgen asus, epox en soms zelf de duurste dfi! dat voor hun prijs, asrock heeft op dit moment de beste prijs/kwaliteit: 82€ voor een bord bijna evengoe als een dfi?? mijn keuze is rap gemaakt, met de juiste ram geraak je zelf boven dfi!
DFI's overstijgen gaan ze niet rap doen en vergeet ook niet dat je bijna niets van voltage-opties hebt, wat je bij DFI wel hebt. Bij ASRock mag je nog allemaal zelf beginnen modden.

Davion

Legacy Member
How how how, ASRock evengoed als DFI? Das nu ook weer een heel stuk overdreven, het zijn zeer goede bordjes, maar voor overclocking is die DFI zeker beter, en dan is de meerprijs zeker te doen.

MeXto

Legacy Member
ey ow yankee, srry ze, kheb me vergist OK??? joenges toch
kzat ff te peinzen da AGP de PCI sloten waren, srryyyyy, in orde?
voor die 8x wist ik dus niet dat da de bandbreedte was
zelf kijk ik daar nie naar omda'k AGP toch nie gebruik

en die 300 wat is heel zeker niet krap, kheb daar al mensen over aangesproken die die kaart hebben en zeggen dat ge met 250W het al kunt redden.
en over die case van alienware bedoelde ik nie da ge die los kon kopen
ik bedoelde gewoon liever een andere case dan enen die erop lijkt
en ik zeg ook nie da Thermaltake het beste is, ZELF heb ik gewoon het liefst Thermaltake.
en ik weet best wel dat de prijs heel wat verschilt,
maarde kwaliteit is van de GTX ook veel beter.
ik heb trouwens ook nie gezegd dat ij beter de GTX neemt,
dit was ook weer mijn eigen opinie.

nog eens mijn welgemeende sorry.....
ok GAST?

Davion

Legacy Member
@MeXto: Zoals Yankee al zei: Als ge der niets van kent post dan niets, allez hier gaan we eens zeveren op die post van u nu:

- 300 of 250W kan zijn, maar das ZEKER NIET aan te raden.
- Kwaliteit GTX is niet beter, is gewoon goed, net als alle andere graka's (7900GT, X1900XT etc..)

En nog es iets: Why the fuck boost gij nen thread van 10 dagen oud? Ook nie nodig hé, Closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan