Uranium
Legacy Member
Ik heb hier een enkele jaren oude zwart-wit laserprinter. Een Brother HL-2030. Tot op heden heb ik de toner nog nooit vervangen.
Het toner lampje is sinds kort beginnen knipperen. Die is dus bijna leeg. Nu, als ik online zoek lijkt deze nog moeilijk te vinden. Kostprijs zou ook rond de €50 liggen.
Mijn vraag: Kan ik misschien beter gewoon een nieuwe printer kopen? Soms als er aanbiedingen zijn in winkels heb je voor dat bedrag een nieuwe printer met daarbij een hoeveelheid inkt / toner.
Ik print voornamelijk zwart-wit, cursussen voor mijn studie.
Wat zouden jullie doen?
Het toner lampje is sinds kort beginnen knipperen. Die is dus bijna leeg. Nu, als ik online zoek lijkt deze nog moeilijk te vinden. Kostprijs zou ook rond de €50 liggen.
Mijn vraag: Kan ik misschien beter gewoon een nieuwe printer kopen? Soms als er aanbiedingen zijn in winkels heb je voor dat bedrag een nieuwe printer met daarbij een hoeveelheid inkt / toner.
Ik print voornamelijk zwart-wit, cursussen voor mijn studie.
Wat zouden jullie doen?