Archief - printer voor op kot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Ik zoek een printer (all in one is te duur waarschijnlijk?):
- waarvan de prints niet uitvegen bij het markeren
- compatibel met xp
- merk maakt niet uit
- printkosten maken niet uit
- redelijke prijs

Ben totaal niet meer op de hoogte van de nieuwste modellen dus graag advies:)

Feignasse

Legacy Member
Als je niet wil dat de prints uitvegen, neem je best een laserprinter.
Nu nog zeggen of je in kleur wil kunnen afdrukken of niet :p

dietrich0

Legacy Member
Ja in kleur. Laten we zeggen dat ik 60 pagina's per week moet afdrukken, samsung scx 4600 goede keuze dan?

pstubru

Legacy Member
Wat is je budget want die Samsung die jij kiest kost 100 €, is een all in one en is zwart/wit :s

dietrich0

Legacy Member
pstubru zei:
Wat is je budget want die Samsung die jij kiest kost 100 €, is een all in one en is zwart/wit :s

Meen je hem?:sad:
Niet echt een budget, ik krijg hem van de oma voor mijn examenresultaten. Laat ons zeggen max 400 euro?
Maar moet zeker niet zo duur zijn, het moet gewoon de ideale verhouding zijn tussen 60 prints per week (zwart wit dia's met af en toe een kleurengrafiek ofzo) en prijs.

Hell

Legacy Member
HP Officejet 6500A e-all-in-one printer (CN555A) specificaties - HP Particulieren & zelfstandigen producten

vandaag aangekocht voor zusje op kot, afgeprijsd tot 130 euro in de makro te deurne.
let op: usb kabel apart aankopen.

paar testpagina's afgeprint, zeer tevreden, snel en zeer veel functies en alles regelbaar via LCD kleurenscherm.

heb vanachter de printer gekeken en is een speciale deksel die je kan verwijderen als er paperjam is. Laten we hopen dat het niet veel voorkomt :P

hopelijk gaat het ook lang mee :)

dietrich0

Legacy Member
Ulixes zei:
Die krijgt hier in ieder geval vrij goede beoordelingen:
Samsung CLX-3185FW - Printershop.nl

Die site heeft trouwens ook een handige vergelijkfunctie:
Printers Keuzehulp - Printershop.nl
Je zal zien dat er verschillende versies bestaan van die Samsung, met of zonder wifi, met of zonder automatische papier invoer (handig om een stapeltje A4's in één keer te kopiëren of te scannen), enz.

Heel dure printkosten zeggen de reviews:(

Feignasse

Legacy Member
Tja, een inkjet vergelijken met een laserprinter, die wschl nog eens in een veel hogere prijsklasse zat :p

Het kan ook wel zijn dat je printsettings niet goed staan. Als je alles in hoge kwaliteit afdrukt, gaat het veel trager en meestal verspil je dan gewoon inkt. Voor gewone documenten volstaat lage of middelmatige kwaliteit meestal.

Hell

Legacy Member
dietrich0 zei:
Dit Canon PIXMA MG5350 - Printershop.be gekocht en echt niet tevreden.. Het duurt 40 minuten om 56 pagina's te printen, ik vind dat zéér traag!

Afdruksnelheid zwart-wit 12,5 ppm

Afdruksnelheid kleur 9,3 ppm

=> dat is dus traag he, de officejet die ik voor mn zusje heb gekocht doet er 35 ppm en heeft maar 130e gekost in de Makro

dietrich0

Legacy Member
Hell zei:
Afdruksnelheid zwart-wit 12,5 ppm

Afdruksnelheid kleur 9,3 ppm

=> dat is dus traag he, de officejet die ik voor mn zusje heb gekocht doet er 35 ppm en heeft maar 130e gekost in de Makro

:cry:
Hij kopieert wel bliksemsnel, sneller dan onze grote Xerox. Scannen doet ie ook prima. Alleen jammer van het trage printen:p Normale kwaliteit-setting is belachelijk slecht.

Mja die Kyocera was rond de duizend euro dacht ik:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan