Archief - Power supply

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SatY

Legacy Member
Sinds mijn Geforce 7800GS zoveel power zuipt (en eigenlijk crasht omdat er niet genoeg A op mijn 12V rail zit ...)

TAGAN TG580-U22 High quality 580w

Zou dit iets deftig zijn ? 2 aparte 12V rails met elk 20A op + aparte EMI coated 4 pins voor graka.

Ik ken Tagan al helemaal niet als merk.

Thx for the replies ...
SatY.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Daarmee zit je zeker goed!
Tagan is zeer degelijke kwaliteit.

dj insulin

Legacy Member
ik zou het niet doen. dual +12v rails zuigen (3 is beter: 1 cpu, 1 graka en 1 hd). neem een voeding met 1 heel sterke +12v lijn (33A ofzo) dat zou het moeten doen. de ocz powerstream 520 of de PCP&c 510 zouden uw systeem moeten kunnen trekken. trek u niet te veel aan van EMI. dat geeft nooit een echt groot verschil. vergeet niet dat uw case als kooi van faraday dient.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
dj insulin zei:
ik zou het niet doen. dual +12v rails zuigen (3 is beter: 1 cpu, 1 graka en 1 hd). neem een voeding met 1 heel sterke +12v lijn (33A ofzo) dat zou het moeten doen.
Tis lik wel nie dat die Tagan het nie zal doen e. :/
Maar idd, 1 heel sterke lijn is voor een standaard systeem wel voldoende hoor.

SatY

Legacy Member
dj insulin zei:
ik zou het niet doen. dual +12v rails zuigen (3 is beter: 1 cpu, 1 graka en 1 hd). neem een voeding met 1 heel sterke +12v lijn (33A ofzo) dat zou het moeten doen. de ocz powerstream 520 of de PCP&c 510 zouden uw systeem moeten kunnen trekken. trek u niet te veel aan van EMI. dat geeft nooit een echt groot verschil. vergeet niet dat uw case als kooi van faraday dient.

Bedankt, ik kijk nog es verder dan.

SatY

Legacy Member
De shops die ik normaal gebruik, geven geen enkele die 3 12V rails heeft.

Enige wat ik nog gevonden heb, is Hiper HPU-4B580 , maar terug maar 2 rails.

Enig advies waar ik zoiets kan vinden?

PS:
Die Tagan hierboven heeft 2 x 20A , totale load tot 30A. Voldoet dat of moet ik verder kijken ?
Vermogen 580 Watt
+ 3,3 Volt 28 A
+ 5 Volt 48 A
+ 12 Volt (1) 20 A
+ 12 Volt (2) 20 A
+ 12 Volt (combined) 30 A
- 12 Volt 1,0 A
- 5 Volt 0,8 A
+ 5 Vsb 2,5 A

Davion

Legacy Member
Ach die Tagan is zeer goed, dj insulin hypet de voeding een beetje.

dj insulin

Legacy Member
ik ben niet meer de voeding aan het hypen als dat gij maxtor hypet. :-p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan