Archief - power supply: aanbevolen merken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkcre3p

Legacy Member
ik zou moeten een nieuwe +-400 watt power supply moeten hebben
liefst 1 van deze maar er zijn toch wel dingen die ik niet zo betrouw bv die Sweex Power Supply 650 Watt Gold voor maar 62€ :oink:
ik heb me eens laten zeggen dat tybotech slecht was maar of dat waar is..

PSU Case-Master 520W Silent - Removable Cables
Slechts79,90 €

Hiper PSU 480W Type R 12 cm Silver
Slechts85,10 €

Thermaltake 480W Purepower 00044
Slechts84,60 €

Sweex Power Supply 650 Watt Gold
Slechts42,90 €

Tybotech PSU Gold 400W 24 pin 12cm
Slechts24,90 €

Tybotech PSU Titan 400W 24 pin 12cm
Slechts25,90 €

Enermax Liberty 500w Removable Cables
Slechts114,90 €

Zalman PSU 460W Noiseless Auto-Switch
Slechts102,90 €

Akasa Power Supply 400W - 12cm Blue
Slechts51,90 €

Akasa Power Supply 400W - 12cm Black
Slechts51,90 €

Akasa Power Supply 460W - 12cm Blue
Slechts69,90 €

Akasa Power Supply 460W - 12cm Black
Slechts69,90 €

belgarath03

Legacy Member
een merk dat vaak vergeten wordt is LC Power, volgens mij (en anderen) de beste prijs-kwaliteit voor voedingen

SMa

Legacy Member
Ik ben tevredener van men Enermax dan van men vorige LC Power.
Enermax is heel zeker aan te raden.

darkcre3p

Legacy Member
sheep zei:
wat is je budget en welk systeem moet hij trekken?

kzou gewoon 400 watt moeten hebben kben zeker dat hij dat alles goed gaat
budget: liefst onder de 100€

zijn die merken onder de 100€ betrouwbaar?

koendg

Legacy Member
Ja koop gewoon een Antec/Enermax/tagan van 400w of iets meer die binnen je budjet past :) daarmee ben je altijd goed.
Als je weinig wil uitgeven kan je een LC-Power kopen, al veel goede dingen over gehoord :).

Davion

Legacy Member
Antec, Enermax, Tagan zijn heel goed, LC-Power is een goedkoper merk, maar ook goed, alsook AOpen, (maar das alleen in cases), ook Akasa is aan te raden, OCZ en Thermaltake raad ik persoonlijk minder aan (OCZ nogal veel kapotte, TT in't verleden nogal brollige voedingen geweest)

Maar waat ge ZEKER van moet wegblijven: Q-Tec/Levicom/Case-Master/TyboTech/SweeX en consoorten.

Van die reeks: Zeker de Enermax, echter is de Hyper en de Akasa's ook niet slecht.

zikje

Legacy Member
koendg zei:
Wel nogal prijzig he: 137 euro voor 500 watt...
Bij netsquare staat ie op 105€. Die 500 is dacht ik ook SLI certified. Nu heb ik een Tagan, ook vrij stil en deftig.

Mr. M

Legacy Member
zikje zei:
Bij netsquare staat ie op 105€. Die 500 is dacht ik ook SLI certified. Nu heb ik een Tagan, ook vrij stil en deftig.
idd (linkje)

mijne pa heeft overlaatst een seasonic 380 watt gestoken (omda we schrik hadde da de andere voeding ging ontploffen (en lach er ni mee, we hebbe da al is voorgehad en deze begon ook zo vies te ronken :p))

en tot nu toe zeer tevrede van (al wordt die totaal ni gestressed op da systeem :p)

btw davion heeft de andere goede merken al opgenoemd, met een van die merken kunde eigelijk niks verkeerd doen, kijk dan mss gewoon naar de goekoopste (en kijk is of ge geen goekopere winkel vind ofzo want e verschil van 32 euro :s)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan