TX.Conn
Legacy Member
Telefoon gehad ivm mijn pc die ik had besteld,... nu het enige probleem is de Grafische kaart.
Deze graka had ik besteld:
- MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCIe
Nu deze graka kan de leverancier niet meer leveren, en stelden ze voor om deze te nemen die ik dan genomen heb.
Nu mijn vraag is of Point Of View evengoed is als MSI?
Morgen leveren ze die 7900gt (die ik al besloten heb om te nemen) en starten ze met het samenstellen van de pc.
Deze graka had ik besteld:
- MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCIe
Nu deze graka kan de leverancier niet meer leveren, en stelden ze voor om deze te nemen die ik dan genomen heb.
- Ik moet met spijt melden dat de MSI 7800GT PCI-e niet meer te bemachtigen is, stond in bestelling bij onze groothandel maar deze heeft vandaag laten weten dat de kaart niet meer binnenkomt omdat er een opvolger is namelijk de 7900GT.
- Als laatste gaf men ook door dat msi niet onmiddellijk leverbaar is maar er wel al kaarten van Point Of View binnen zijn deze hebben ook een garantie van 3 jaar en komen aan dezelfde prijs als de msi variant
- Men houdt 1 kaart voor ons opzij en wacht op bevestiging.
Nu mijn vraag is of Point Of View evengoed is als MSI?
Morgen leveren ze die 7900gt (die ik al besloten heb om te nemen) en starten ze met het samenstellen van de pc.


