Archief - [PC]Final config pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coap

Legacy Member
AOPEN QF50A BLACK CASE AIRGUIDE 1.1 € 51,00

ASUS A8N-E 90,00

OCZ 1024MB 400MHZ DDR VALUE SERIES € 95,00

AMD ATHLON64 939 3000+ VENICE BOXED SOCKET 939 € 118,00

ASUS EN6600 SILENCER TD 256MB PCI-EXPRESS GEFORCE 6600TD € 125,90

Totaalbedrag € 479,90


Vraag1: Bij dat moederbord kan ik daar 2 hardeschijven op aansluiten met een "ide"(geen sata dus) uitgang ?



Is dit goed configje? (MAX BUDGET 500 EUROS =) )

Ik bestel graag alleen bij tones.be

Stre@mus

Legacy Member
Goeie config, voor die prijs kan je niet veel beter krijgen:

Een opmerking: Je hebt gekozen voor een passief gekoelde grafische kaart. Daar betaal je natuurlijk wat meer voor je koeling en dus gaat er wat minder naar je grafische kaart. Aangezien je toch geen stille koeling voor je cpu hebt voorzien, ga ik er van uit dat je die passieve koeling op je graka ook niet echt van doen hebt, dus ik zou dan kiezen voor deze kaart:
MSI 6600GT 128Mb GDDR3 @ 150€
Deze kaart kost wel nog eens 25€ meer, dus jij moet het weten of je het er voor over hebt, maar de prestaties zijn wel een pak beter dan een 6600TD. Je blijft dan trouwens nog onder je 500€.

Slaxz

Legacy Member
Stre@mus zei:
Goeie config, voor die prijs kan je niet veel beter krijgen:

Een opmerking: Je hebt gekozen voor een passief gekoelde grafische kaart. Daar betaal je natuurlijk wat meer voor je koeling en dus gaat er wat minder naar je grafische kaart. Aangezien je toch geen stille koeling voor je cpu hebt voorzien, ga ik er van uit dat je die passieve koeling op je graka ook niet echt van doen hebt, dus ik zou dan kiezen voor deze kaart:
MSI 6600GT 128Mb GDDR3 @ 150€
Deze kaart kost wel nog eens 25€ meer, dus jij moet het weten of je het er voor over hebt, maar de prestaties zijn wel een pak beter dan een 6600TD. Je blijft dan trouwens nog onder je 500€.
zeker doen want die 6600GT is een pak beter dan die 6600

stormsman

Legacy Member
In de forcom staat de Gainward 6600GT 128Mb voor 115€ en de rest is daar ook goedkoper, mss in forcom je pc hale.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan