Archief - pc voor cod:mw 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hornymoose

Legacy Member
Mijn vraag is dus simpel, ik ben momenteel meer een console gamer, enkel wil ik mw3 graag spelen op een pc, net zoals ik met mw2 heb gedaan.

Nu wil ik een pc die mw 3 vlot zal kunnen draaien, het moet geen high end game pc zijn, en de settings moeten absoluut niet op "highest" ofzo kunnen staan, dat het vlot draait is voor mijn gameplay het belangrijkste.

Budget is max 900 a 1000 euro (enkel voor de kast, geen muis, toetsenbord etc), goedkoper mag uiteraard ook. De pc zal toch voor niets anders gebruikt worden dan mw 3 en wat internetten enz.

alvast bedankt

fortuneke

Legacy Member
- je gaat waarschijnlijk geen CF /SLI steken later ?
- overclocken ?

mdgf

Legacy Member
Wacht tot de game uit is en kijk dan wat nodig is.

Heb snel wat benches bekeken en mocht die niet veel zwaarder worden dan mw2 dan moet je daar niet meer dan 500€ aan uitgeven (op ultra settings met redelijk wat aa en af haalt een 6950 (pc van 750-800€ excl windows) al 120fps).

fortuneke

Legacy Member
+ next week amd bulldozer , alhoewel ik eerst geloofwaardige benchmarks wil zien

SXe

Legacy Member
Laat het zo, MW3 is (weeral) met dezelfde engine gemaakt, dus qua systeemeisen is dat wss 100% hetzelfde...

Hornymoose

Legacy Member
fortuneke zei:
- je gaat waarschijnlijk geen CF /SLI steken later ?
- overclocken ?

Dat zie ik mij na verloop van tijd doen wel doen, upgraden moet mogelijk zijn.

mdgf zei:
Wacht tot de game uit is en kijk dan wat nodig is.

Heb snel wat benches bekeken en mocht die niet veel zwaarder worden dan mw2 dan moet je daar niet meer dan 500€ aan uitgeven (op ultra settings met redelijk wat aa en af haalt een 6950 (pc van 750-800€ excl windows) al 120fps).

800 euro wil ik wel uitgeven eraan, zeker als ik op ultra high kan spelen, het is geen vereist maar wel leuk meegenomen, zeker voor die prijs!

SXe zei:
Laat het zo, MW3 is (weeral) met dezelfde engine gemaakt, dus qua systeemeisen is dat wss 100% hetzelfde...

MW2 heb ik altijd op mijn laptop gespeelt, die is ondertussen aan vervanging toe, dus koop ik direct een desktop, terwijl ik mijn laptop gewoon voor school ofzo blijf gebruiken.

Redraptorx

Legacy Member
Als het echt enkel en alleen is om mw3 (op high/ultra) te spelen gaat ge inderdaad wel met 500-600 euro toekomen. Maar zijt ge echt zeker dat ge niets anders gaat spelen? Battlefield 3 ofzo bijvoorbeeld, mogelijk zelfs een beetje crysis? Want dat veranderd het verhaal wel.

Hornymoose

Legacy Member
Ben daar vrij zeker van ja, bf3 ga ik op de xbox spelen, en mw3 dus op de pc, omdat mijn vriendgroep alleen mw3 gaat spelen

Maar als ik toch bezig ben kan ik uiteraard een overkill aankopen voor mw3, aangezien ik gerust max 1000 euro wil besteden.

Ik heb net dit gevonden, die game pc lijkt mij wel degelijk nee? De game pc dus, misschien eventuele aanpassingen eraan doen, zoals een i5 erin ofzo

Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2011 | Budget-gamesysteem en gamesysteem | Core | Tweakers.net Reviews

Zelf ene gemaakt met aanpassingen, iemand opmerkingen?
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[84029]=1&product[435818]=1&product[435894]=1

Na ff zoeken, reviews lezen/kijken etc gaat dit het worden:

Azerty

jm188

Legacy Member
uw voeding is overkill ga voor een tx650 van corsair
amd 6950 is meer bang for buck
beter een samsung spinpoint f3 ipv de caviar black
kingston valueram van 1333mhz is evengoed en goedkoper
eventueel toch denken aan een crucial m4 ssd 64gb

Musk

Legacy Member
Volgende week komen nieuwe AMD's uit, kzou echt nog een weekske wachten :)

ghan3h

Legacy Member
Offtopic:

MW3 op PC en BF3 op X360 :wtf:
Da moet juist omgekeerd zijn, mw3 is een x360 game en bf3 is een pc game imo

mdgf

Legacy Member
De fx 8150 is al gereviewed bij anandtech, tomshardware, guru3d en ander konsoorten, veel beter betrouwbaarder wordt het niet me dunkt.

Ik heb de reviews zelf nog niet zo diep doorgelezen (das iets voor als ik wat meer tijd heb), maar super zien ze me er echt niet uit (eerder matig tot teleurstellend). Gekoppeld aan een prijs van >230€ zie ik er momenteel niet te veel van komen. Natuurlijk kun je wel nog altijd argumenteren dat 8 cores gewoon nog niet deftig ondersteund wordt, maar ja...

Yank

Legacy Member
Alle grote sites hebben nochtans al reviews gedaan, ik zie nog niet meteen een reden om geen Sandy Bridge te nemen voor een gamepc, tenzij de prijzen rap naar beneden gaan.

Musk

Legacy Member
allé bon, ik heb daar blijkbaar volledig overheen gekeken, ik volg normaal anandtech op het gebied van reviews.


Dus de SB blijven aanraden me dunkt.


Maar als ik het zo bekijk dan gaat de Phenom II binnenkort behoorlijk aantrekkelijk worden als ze deze aan dumpingprijzen gaan verkopen.

mdgf

Legacy Member
Maar als ik het zo bekijk dan gaat de Phenom II binnenkort behoorlijk aantrekkelijk worden als ze deze aan dumpingprijzen gaan verkopen.
Momenteel zie ik niet echt in waarom ze dat zouden doen, de x4's staan reeds iets goedkoper dan de i3's, hun rechtstreekse concurrenten.
De bulldozers zitten uiteindelijk in een andere prijsklasse en hebben daar niet veel mee te maken, de x6'en (toch zeker de 1100t) gaan wel dalen, maar de vraag is hoeveel (indien genoeg kunnen ze de x4'en natuurlijk naar beneden duwen).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan